• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس؛

دوره ملی نظام مباحث آموزش و پرورش در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 69563
  • 11 مرداد 1402 - 21:47
دوره ملی نظام مباحث آموزش و پرورش در شیراز برگزار شد
مراسم افتتاحیه دوره ملی نظام مباحث آموزش و پرورش امروز به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس، مهران ذوالفقاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در حاشیه این مراسم اظهار داشت: دوره ملی نظام مباحث آموزش و پرورش از ۱۰ مرداد تا ۱۹ مرداد به مدت ۱۰ روز به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر و مرکز سلمان فارسی شیراز با حضور ۳۵۰ نفر از دانشجومعلمان سراسر کشور به تفکیک خواهر و برادر برگزار می شود.

وی هدف از اجرای دوره نظام مباحث آموزش و پرورش را تربیت دانشجومعلمان ذیل گفتمان تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد و افزود: مناسبات تمدنی غرب براساس مدل اداره، جایگاه نظام آموزشی در مناسبات تمدنی غرب، چیستی، چرایی و چگونگی تمدن اسلامی، تاریخ تحولات نهاد آموزش در غرب از سرفصل های دوره است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس اضافه کرد: تاریخ تحولات نهاد آموزش در ایران، نظام مسائل آموزش و پرورش در ایران، مفهوم شناسی نظام تعلیم و تربیت در اسلام، سند تحول بنیادین نقطه ای برای عزیمت و معنای تحول بنیادین در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب از دیگر سرفصل های دوره است.

ذوالفقاری تصریح کرد: علاوه بر برنامه های آموزشی، برنامه های دیگری مانند گعده های مباحثه، پرسش و پاسخ با اساتید مطرح تعلیم و تربیت، فعالیت های تفریحی، ورزشی، معنوی و زیارتی در دوره اجرا می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69563

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.