• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛

ارتباط مردم با دولت از طریق فضای مجازی را باید تقویت کرد

  • کد خبر : 69459
  • 10 مرداد 1402 - 18:19
ارتباط مردم با دولت از طریق فضای مجازی را باید تقویت کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر لزوم استحکام بخشی‌ به سرمایه‌های اجتماعی، گفت: تقویت ارتباط مردم با دولت از طریق فضای مجازی باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

اسماعیل قزل سفلی در جلسه شورای اطلاع رسانی فارس با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، بیان کرد: این هفته فرصتی برای اطلاع رسانی درباره دستاوردهای دولت به مردم است که باید با بهره‌گیری از ابزارهای نوین رسانه‌ای این اقدام انجام شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه خبری استانداری فارس، او ادامه داد: گسترش فضای مجازی اگرچه تهدیدهایی در پی دارد اما با ابتکار عمل مناسب می‌توان این تهدیدها را به فرصت‌های مناسب مختلف تبدیل کرد.

قزل سفلی با تاکید بر لزوم استحکام بخشی‌ به سرمایه‌های اجتماعی، ادامه داد: تقویت ارتباط مردم با دولت از طریق فضای مجازی باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

او تولید محتوای مناسب، قوی و مورد پسند مخاطب را از دیگر نیازهای امروز در حوزه اطلاع رسانی دانست و گفت: بی تردید اگر مردم از تلاش‌های مسئولان آگاه شوند، همدلی بیشتری در جامعه به وجود می‌آید و این همدلی بستری مناسب برای رفع مشکلات و پیشرفت استان و کشور فراهم خواهد کرد.

قزل‌سفلی همچنین شعار امسال هفته دولت را “دولت مردم” عنوان و خاطرنشان کرد: باید با بیان دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف، امیدآفرینی کنیم البته هیچ دستگاهی حق ندارد از دستاوردهای موجود بزرگنمایی ، سیاه نمایی یا کوچک‌نمایی کند و باید عین آنچه اتفاق افتاده بازگو شود.

معاون سیاسی استانداری فارس با اشاره به تکلیف دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع‌رسانی از اقدامات خود و حرکت در مسیر جهاد تبیین، اظهار کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه اطلاع‌رسانی ارزیابی و برای هر دستگاه یک کارنامه ارائه شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=69459

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.