• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا؛

مبارزه با سرقت از اولویت‌های اصلی فراجا است

  • کد خبر : 68891
  • 03 مرداد 1402 - 19:56
مبارزه با سرقت از اولویت‌های اصلی فراجا است
فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی فراجا است.

سردار محمدعلی نوری‌نژاد امروز سه‌شنبه سوم مرداد در کمیسیون قرارگاه مبارزه با سرقت در شیراز، ضمن تسلیت ایام محرم و همچنین شهادت تعدادی از همکاران انتظامی در روزهای اخیر، اظهار کرد: با توجه به انجام برآوردی از وضعیت جامعه، فرمانده کل انتظامی کشور یکی از اولویت‌های اصلی در مجموعه فراجا را مبارزه با سرقت قرار دادند.

او ادامه داد: وقوع سرقت امنیت عمومی را خدشه دار می کند و به همین دلیل مبارزه با سرقت به صورت ویژه باید در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شده تا در مأموریت مبارزه با سرقت به مانند سایر مأموریت‌ها موفق و سربلند بیرون آییم.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به علل وقوع سرقت در جامعه از جمله اعتیاد، حاشیه‌نشینی، مسائل معیشتی و …، تأکید کرد: با این وجود انتظار مردم از پلیس این است که با سارقان برخورد شود و سرقت کاهش یابد.

سردار نوری‌نژاد با تشریح تعدادی از چالش‌های موجود در مسیر مبارزه با سرقت، افزود: تدابیر لازم در راستای پیشگیری از وقوع سرقت در زمینه‌های مختلف اندیشیده شده و در دست اقدام است.

او وظیفه قرارگاه مبارزه با سرقت را هدایت، پشتیبانی و مطالبه گری عنوان کرد و گفت: در مأموریت مقابله با سرقت باید با هم‌افزایی اقدامات خود را به سرانجام برسانیم.

سردار نوری‌نژاد به لزوم پیشگیری وضعی، انتظامی و اجتماعی در راستای کاهش وقوع سرقت در جامعه اشاره و بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و فناوری‌های هوشمند در این مسیر تأکید کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68891

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.