• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
رئیس جهاددانشگاهی فارس؛

ارتقاء پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم فارس به پردیس

  • کد خبر : 68808
  • 02 مرداد 1402 - 16:57
ارتقاء پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم فارس به پردیس
رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شعبه فارس در آینده نزدیک به پردیس ارتقاء خواهد یافت.

امیرحسین استقلال گفت: هدف از این ارتقا، حمایت از تجاری‌سازی خدمات و محصولات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در استان پهناور فارس است.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، استقلال گفت: پذیرش، استقرار، رشد و توسعه شرکت‌های فناور، نظارت و ارزیابی این واحدها، ارائه خدمات تخصصی کسب و کار و توسعه بازاریابی و تجارت فناوری و دستاوردهای تیم‌ها بخشی از فعالیت‌های این پردیس در جهت پرورش و بقای فعالیت‌های نوآورانه فرهنگی و هنری شرکت‌های فناور و تکمیل و بهبود زیست بوم نوآوری و فناوری نرم است.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس ادامه داد: با توجه به اهمیت اتخاذ نگرش‌های اقتصادی بر فعالیت ها و کالاهای فرهنگی در کنار بعد هویتی و ارزشی این محصولات، امیدواریم با تکیه بر شرایط مطلوب حوزه فرهنگ و هنر در استان فارس، بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور، حمایت از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری کشور و بهره‌مندی از توان آنان برای توسعه کشور در حوزه فناوری‌های نرم بتوانیم شاهد سوق بیش از پیش حوزه فرهنگ با حفظ اصول مورد قبول فرهنگی به سمت بخشی پویا و مؤثر، توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز و پیشتازی اقتصاد فرهنگ در اقتصاد کشور باشیم. یادآور می‌شود، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی شعبه استان فارس بهمن ماه ۱۳۹۹ همزمان با دهه پر فروغ فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر شیراز افتتاح شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68808

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.