• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
استاندار فارس؛

مظلومیت حادثه دیدگان و جنایت ظالمان حادثه شاهچراغ(ع) ثبت شود

  • کد خبر : 68734
  • 01 مرداد 1402 - 12:09
مظلومیت حادثه دیدگان و جنایت ظالمان حادثه شاهچراغ(ع) ثبت شود
استاندار فارس تاکید کرد که باید از هر فرصت و امکانی برای ثبت جنایت ظالمان و مظلومیت حادثه‌دیدگان، استفاده کرد.

دکتر محمدهادی ایمانیه در نشست مشترکی که با حضور شماری از حادثه‌دیدگان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)، نماینده ولی فقیه، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و برخی مسئولین استانی با هدف بررسی وضعیت حادثه دیدگان این جنایت برگزار شد، تاکید کرد که هر دستگاه وظیفه و نقش خود را باید به نحوی احسن در موضوع این حادثه ایفا کند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از استانداری فارس، ایمانیه خاطرنشان کرد: از ابتدای وقوع این حادثه تلخ، همه دستگاه های متولی درحد توان و اختیارات خود به بازماندگان و حادثه دیدگان توجه کردند.

او بر لزوم رعایت شأن و حفظ حرمت افراد تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی که در مقابل این حادثه دیدگان عزیز مسئول است، یکی از مدیران خود را برای رسیدگی مستقیم و بی‌واسطه به مشکلات این عزیزان معرفی نماید؛ در استانداری نیز مدیرکل امنیتی به نیابت از استاندار مسئول پیگیری رفع مشکلات این عزیزان است.

ایمانیه به مباحث مطرح شده از سوی برخی حاضرین مبنی بر هزینه‌های درمان و محل اسکان حادثه دیدگان واکنش نشان داد و گفت: درمان این بزرگواران با محوریت معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس پیگیری شود؛ سایر مواردی که خارج از توان بنیاد است با هماهنگی، در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با پرداخت هزینه از جانب استانداری فارس انجام شود؛ در خصوص اسکان نیز از همه ظرفیت‌های موجود شیراز به هر نحو ممکن استفاده گردد.

استاندار فارس بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم این حادثه، تاکید و اضافه کرد: منطق، عقل و تدبیر حکم می‌کند در هر مناسبتی و با استفاده از هر فرصت و ابزاری از جمله برگزاری همایش‌ها، بزرگداشت‌ها و تجلیل‌ها، این واقعه مهم در تاریخ ثبت شود تا هم مظلومیت شهدا و حادثه دیدگان و هم جنایت ظالمان بیش از پیش بیان شود و ماندگار شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68734

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.