• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

تشریح اقدامات ترافیکی شهرداری منطقه چهار شیراز برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان

  • کد خبر : 68600
  • 30 تیر 1402 - 11:51
تشریح اقدامات ترافیکی شهرداری منطقه چهار شیراز برای تسهیل در رفت و آمد شهروندان
شهردار منطقه چهار شیراز اقدامات این منطقه از شهرداری در راستای تسهیل رفت و آمد شهروندان را تشریح کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز ، حسام الدین اسدزاده اظهار داشت: به همت واحد ترافیک شهرداری منطقه چهار از ابتدای فروردین ماه امسال تا انتهای تیرماه در راستای ایمن سازی و آرامسازی معابر سطح منطقه در جهت سلامت عابرین پیاده و سواره طرح های مختلف ترافیکی اجرا شده است.
وی با تشریح اقدامات صورت در مدت چهار ماه گذشته بیان کرد: اجرای خط کشی عابر پیاده ۱۱۰۰ متر مربع، اجرای تیپ ایمن سازی مدارس (خط کشی و اجرای شابلن کف و نصب تابلو های مخصوص تردد دانش آموزان) به تعداد ۳۱ عدد و اجرای آرام سازی با تغییر متریال کف در معبر بلوار میثم نرسیده به خیابان سروش شرقی به متراز۳۵۰ متر مربع در راستای ایمن سازی در تردد عابرین پیاه از خیابان، و اجرای طرح اصلاح هندسی تقاطع خیابان فرزدقی و بلوار فراشبندی در جهت تفکیک مسیر خودروها وایمنی در تردد عابر پیاده با مصالح بتنی از طرح های اجرا شده است.
شهردار منطقه چهار شیراز از دیگر اقدامات انجام شده را اجرای خط کشی دوچرخه در بوستان پرستو در شهرک امیر کبیر به طول ۲ کیلومتر، اجرای رنگ آمیزی مسیر دوچرخه در بوستان جنت به طول ۲٫۵ کیلو متر و اجرای تثبیت رفیوژمیانی دورگرد غیر همسطح بلوار مهندسین در راستای تفکیک مسیر و ایمنی خودروها عنوان کرد.
وی افزود: اجرای نصب تجهیزات ترافیکی در سطح منطقه جهت آرام سازی معابرو تفکیک مسیردر خیابانهای شهدای هوابرد با نصب ۴۰۰ عدد گلمیخ مکعبی، اجرای دورگرد ایمن با نصب ۲۰۰ عدد استوانه ایمنی در بلوار پاسداران مقابل سپاه فجر، نصب تابلوهای اخباری و انتظامی و تعیین مسیر در سطح منطقه به تعداد۲۰۰ عدد و همچنین نصب ۱۰رشته سرعتگیر در خیابان های مخابرات امیر کبیر –شهید ابوالفتحی –شبان-۳۸ انقلاب-آفتاب از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
شهردار منطقه چهار شیراز افزود: تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کمک به کاهش ترافیک از موضوع های اولویت دار این منطقه از شهرداری در کنار اجرای طرح های عمرانی است.
اسدزاده همچنین در سخنان خود بر استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی در راستای کمک به کاهش آلودگی و کمک به کاهش ترافیک در کلان شهر شیراز تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68600

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.