• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس

اجرای پویش «نذر حسینی» در فارس توسط هیئت ورزش های همگانی استان فارس

  • کد خبر : 68583
  • 29 تیر 1402 - 22:18
اجرای پویش «نذر حسینی» در فارس توسط هیئت ورزش های همگانی استان فارس
اجرای نذر ورزشی در ایام شهادت سید و سالار شهیدان به همت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس انجام میشود.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس ، پویش «نذر حسینی» با هدف ایجاد محیط زیست سالم در ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی با مشارکت مشارکت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس در ایام شهادت امام حسین (ع) اجرا می شود.

محمدرضا جعفری رییس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس از اجرای پویش «نذر حسینی» در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پویش «نذر حسینی» با هدف ایجاد محیط زیست سالم و با هماهنگی روسای ورزش همگانی شهرستان ها، کمیته های متناظر استان فارس و کمیته های ورزش در طبیعت و مشارکت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس در ایام شهادت امام حسین (ع) اجرا شده است.

مسئول کمیته فرهنگی هیئت ورزش های همگانی فارس افزود: این پویش در راستای ترویج نذر ورزشی و پاکسازی طبیعت در ایام ماه محرم و با هدف حفاظت از محیط زیست و  پاکسازی طبیعت انجام شد که در آن به جمع آوری ماسک، زباله و پلاستیک از طبیعت پرداخته شد.

وی اضافه کرد: در این پویش آگاه سازی عمومی در حفظ محیط زیست برای خانواده ها در پارک ها و تفرجگاه ها، اماکن عمومی به انجام رسید و با  توزیع کیسه زباله و دستکش بین خانواده ها در تفرجگاه ها و مکان های عمومی در قالب  پویش نذر ورزشی در سراسر استان فارس اجرا شد.
جعفری تاکید کرد: ورزشکاران و فعالان محیط زیست  با استفاده از پتانسیل خود در کنار دیگر طبیعت دوستان در کنار اجرای برنامه های فرهنگی اربعین در مسیر پیاده روی اربعین  هم اقدام به پاکسازی طبیعت کردند.
وی اعلام کرد: پس از جمع آوری زباله ها و تجمیع آنها با هماهنگی قبلی به سایت زباله منتقل خواهند شد و از عموم مردم و ورزشکاران  فارس درخواست داریم در کنار ورزش و امور فرهنگی   از محیط زیست مراقبت کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68583

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.