• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6
استاندار فارس؛

برای شتاب گرفتن طرح مسکن ملی، اصلاح برخی قوانین ضروریست

  • کد خبر : 68579
  • 29 تیر 1402 - 21:31
برای شتاب گرفتن طرح مسکن ملی، اصلاح برخی قوانین ضروریست
استاندار فارس گفت: برای شتاب بخشیدن به طرح نهضت ملی مسکن، اصلاح برخی فرآیندهای قانونی اعم از آئین‌نامه و دستورالعمل و اساسنامه‌ها باید انجام شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای مسکن استان فارس که با حضور اعضای تیم ارزیابی طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد، این طرح را گامی موثر و مهم برای پاسخگویی به یکی از نیازهای اساسی مردم یعنی مسکن ارزیابی و اضافه کرد: برای شتاب بخشیدن به روند اجرای این طرح و بعضی مشکلات و موانع، اصلاح برخی فرآیندهای قانونی، آیین‌نامه‌ها، اساسنامه‌ها و دستورالعمل‌ها ضروری است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از استانداری فارس، ایمانیه گفت: قطعا امروز همه دولتمردان و تمام کسانی که به کشور، نظام و دین عشق می ورزند به این طرح به عنوان یک فرصت خوب که توسط دولت مردمی سیزدهم برای خانه دار شدن مردم فراهم شده است، نگاه می کنند.

وی ادامه داد: در استان فارس نیز از ابتدای این طرح تاکنون تمام دستگاه ها و مجموعه های متولی پای کار آمدند و در بخش های مختلف اقداماتی را برای پیشبرد آن انجام دادند.

استاندار فارس گفت: مجموعه این فعالیت ها و اقدامات سبب شد که امروز فارس در بحث پرداخت تسهیلات توسط بانک مسکن و همچنین تامین زمین رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص دهد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: هدف ما خدمت به مردم، با کمک به خانه دار شدن آنهاست و اقداماتی که انجام می دهیم برای رسیدن به این مقصود است.

استاندار فارس، با اشاره به برگزاری هفتگی جلسات شورای مسکن استان با هدف بررسی روند اجرای این طرح، گفت: علاوه بر این اعلام آمادگی کرده‌ایم که جلسات فوق‌العاده شورای برنامه ریزی استان، کمیسیون ماده پنج، کمیسیون امور زیربنایی نیز ویژه بررسی طرح نهضت ملی مسکن برگزار شود.

ایمانیه همچنین گفت: برای بررسی عملکرد فرمانداران و ادارات و مجموعه های مختلف در زمینه طرح نهضت ملی مسکن نسبت به ایجاد قرارگاه مسکن در استان اقدام کرده ایم تا همه دست اندرکاران اجرای این طرح در استان خود را ملزم و مکلف به پاسخگویی نسبت به اقدامات خود بدانند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68579

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.