• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مدیر کل سیاسی استانداری فارس؛

تقویت همسبتگی بین مردم و مسئولان نقطه عطف انتخابات پیش رو است

  • کد خبر : 68261
  • 24 تیر 1402 - 21:08
تقویت همسبتگی بین مردم و مسئولان نقطه عطف انتخابات پیش رو است
مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و دبیر ستاد انتخابات این استان گفت: امروز برای اینکه بتوانیم به برگزاری انتخاباتی خوب و پرشور کمک کنیم باید در درون جبهه انقلاب یک وحدت شکل گیرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، محمد رضایی مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در همایش گام دومی های انقلاب در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز که با محوریت مطالبه ماموریت جهاد تبیین در ادارات فارس با رویکرد مسائل روز جامعه برگزار شد افزود: شرایط امور کشور شرایط حساسی است و همه ما در جبهه انقلاب اسلامی مسئولیتی داریم و باید در مقابل این مسئولیت پاسخگو باشیم.

او ادامه داد: یکی ازمهمترین موضوعاتی که باید مد نظر قرار دهیم وحدت در جبهه انقلاب، جبهه وفادارن به نظام اسلامی و تمام کسانی است که به امام، انقلاب، ولایت مطلقه فقیه و آرمان شهدا توجه ویژه دارند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم توجه به چارچوب هایی مد نظر رهبر معظم انقلاب در بحث ایجاد امید در جامعه گفت: وظیفه عملیاتی کردن منویات معظم له بر عهده همه ما مسئولان است و هر کس که تریبونی در اختیار دارد باید این مطالب را تبیین و تبلیغ کند.

رضایی گفت: با توجه به انتخابات حساس و پراهمیت امسال، همبستگی ملی بین مردم و مسئولان نیز بسیار مهم است.
وی اظهار کرد: همه گروه های سیاسی که در چارچوب نظام اسلامی تعریف شده اند در یک رقابت عادلانه و در موعد قانونی خود وارد میدان شوند و تبلیغات کنند تا یک مشارکت خوب شکل گیرد.

او ادامه داد: برخی افراد با توجه به ارتباطی که با رسانه های بیگانه دارند سعی کرده اند با انعکاس برخی مطالب و بزرگ کردن عده ای از افراد که از نظام طرد شده‌اند یا بهتر بگویم خود را طرد کرده اند در مقابل عملکرد بسیار مثبت دولت در برخی حوزه ها در جامعه ایجاد ناامیدی و یاس کنند.

دبیر ستاد انتخابات فارس در جمع کارکنان سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، با اشاره به تعامل و همکاری خوب دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور گفت: باید از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس که یک ظرفیت خوب است در مسیر توسعه استان استفاده شود تا روند توسعه استان نیز شتاب بیشتری به خود گیرد.همچنان که الحمدالله این تعامل دست آوردهای خوبی در حوزه ی توسعه استان تاکنون داشته است

رضایی افزود: همت دولت مردمی سیزدهم به ویژه در استان فارس توجه ویژه به گام دوم انقلاب و تقویت جریان انقلابی بخصوص جریان جوان انقلابی و پرورش مدیرانی در تراز انقلاب با استفاده از ظرفیت جوانان مومن استان است، ظرفیتی که در برخی دولت ها تا حدودی مورد غفلت واقع شد. و امروز با تاکیدات رهبر معظم انقلاب و نگاه دولت انقلابی، وظیفه توجه ویژه به این جوانان متدین ، انقلابی و متخصص برای حل مشکلات کشور را داریم

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68261

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.