• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
رئیس جهاددانشگاهی فارس؛

همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان در فارس تقویت می‌شود

  • کد خبر : 68211
  • 24 تیر 1402 - 19:04
همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان در فارس تقویت می‌شود
رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: امکان تقویت و توسعه همکاری‌های این نهاد با دانشگاه فرهنگیان، در زمینه‌های مختلف و بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌ها، وجود دارد.

امیرحسین استقلال شنبه ۲۴ تیرماه در دیدار رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس، خاطرنشان کرد که با تدوین و مبادله تفاهمنامه‌ای، امکان تقویت و توسعه همکاری‌ها بین دانشگاه فرهنگیان و جهاددانشگاهی فارس، در ابعاد مختلف وجود دارد.

او با قدردانی از همکاری دانشگاه فرهنگیان فارس با سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی این استان در برگزاری برنامه‌هایی نظیر مناظرات دانشجویی، مسابقه کتاب سه دقیقه‌ای، پایان‌نامه سه دقیقه‌ای و…، زمینه‌های همکاری میان این دو مجموعه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

استقلال با اشاره به وظایفی که برای این نهاد، در نظر گرفته شده است، همکاری با سایر دانشگاه‌ها در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را یکی از چهار وظیفه‌ اصلی جهاد دانشگاهی بیان کرد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس، علاوه بر معرفی کامل ظرفیت‌های این نهاد، بر نزدیک شدن ماهیت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با ماهیت تکالیف و رسالت جهاد دانشگاهی تأکید کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان فارس نیز در این دیدار با اشاره به مأموریت‌گرا بودن این مرکز آموزش‌عالی گفت: با توجه به رسالت تعیین شده برای این دانشگاه در زمینه تربیت معلم تراز و کارآمد، متأسفانه ساز و کارهای مناسب در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار نگرفته است.

کوروش زارع شیبانی، ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با جهاددانشگاهی فارس، خواستار تقویت حس خودباوری میان دانشجویان از طریق پارک‌های علم و فناوری جهاددانشگاهی شد.

زارع شیبانی گفت:‌ امیدوار هستیم که با تدوین و تبادل تفاهمنامه‌ای بین این ۲ نهاد و اجرایی‌شدن مصوبات آن، زمینه‌های تقویت خودباوری دانشجو معلمان، بهره‌گیری از آزمایشگاه‌ها و نیز مرکز نشر آثار دانشگاهی جهاد فراهم شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68211

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.