• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی فارس خبر داد:

برگزاری ۱۴ هزار برنامه فرهنگی، هدیه کتابخانه های عمومی فارس به دوستداران کتاب در تابستان

  • کد خبر : 68009
  • 21 تیر 1402 - 8:09
برگزاری ۱۴ هزار برنامه فرهنگی، هدیه کتابخانه های عمومی فارس به دوستداران کتاب در تابستان
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان فارس از برگزاری طرح «زیرسایه کتاب» خبر داد و گفت: کتابخانه‌های عمومی استان فارس در تابستان 1402 میزبان 14 هزار برنامه‌های متنوع فرهنگی و ترویجی با محوریت غنی شدن اوقات فراغت کاربران خواهند بود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی با اشاره به برنامه های پیش روی کتابخانه های عمومی استان فارس در تابستان عنوان کرد: برنامه های متنوع فرهنگی و ترویجی با عنوان «زیرسایه کتاب» در تابستان سال جاری در کتابخانه های عمومی استان فارس برنامه ریزی شده است.
سرپرست کتابخانه های عمومی فارس اضافه کرد: این برنامه ها در تمامی کتابخانه های عمومی فارس از ۱ تیرماه تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ و با هدف غنی شدن اوقات فراغت اعضای کتابخانه ها و علاقه مندان به کتاب اجرا می شود.
محمدحسین فیروزی با تصریح اینکه بیش از ۱۴ هزار برنامه ترویجی در کتابخانه های عمومی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این برنامه ها در چهار محور «کارگاه های آموزشی، رویدادهای کتابخوانی، ویژه برنامه های کودک و نوجوان و جشنواره و مسابقات» خواهد بود.
وی افزود: برنامه هایی در راستای برگزاری پرشورتر جشنواره کتابخوانی رضوی؛ قصه گویی و برنامه های مرتبط با آموزش کودکان؛ طرح «روی خط کتاب» ویژه جلسات رونمایی، نشست های مطالعاتی و نقد و جمع خوانی کتاب؛ نشست های کتابخوانی و نمایشنامه خوانی؛ نمایشگاه کتاب، مشاوره و نشست های مهارت های اجتماعی؛ دوره های تحکیم و تعالی خانواده؛ دوره های آموزشی و مهارت افزایی؛ کارگاه های کسب و کارهای خانگی و مشاغل کوچک؛ محافل ادبی و… از جمله برنامه هایی است که در کتابخانه های عمومی برگزار خواهد شد.
محمدحسین فیروزی با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ کتابخانه عمومی استان فارس آماده ارائه خدمات متنوع فرهنگی در تابستان است، گفت: علاقه مندان می توانند برای اطلاع و شرکت در برنامه ها به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود مراجعه کنند.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس همچنین با اشاره به توسعه خدمات فرهنگی و ترویجی در کتابخانه های عمومی گفت: ارتقای سطح کیفی و تنوع در ارائه خدمات در کتابخانه های عمومی از اولویت های مهم اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس است. با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و رسالت کتابخانه های عمومی غنی کردن اوقات فراغت و آموزش مادام العمر به عموم مردم، برنامه های ترویجی و فرهنگی گسترده در این بازه زمانی برنامه ریزی شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=68009

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.