• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

شیراز میزبان نمایشگاه بیست و دوم قطعات خودرو خواهد بود

  • کد خبر : 67745
  • 17 تیر 1402 - 20:46
شیراز میزبان نمایشگاه بیست و دوم قطعات خودرو خواهد بود
مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های فارس گفت: بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو، بیستم تا بیست و سوم تیرماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های این استان در شیراز برگزار می‌شود.

محسن نهاوندی شنبه ۱۷ تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه قطعات خودرو، تولید و عرضه کنندگانی از ۱۰ استان کشور حضور خواهند داشت، گفت: در این نمایشگاه، شرکت‌هایی از کشور عراق برای گرفتن نمایندگی عرضه قطعات خودرو، حضور خواهند داشت.

او با اشاره به جایگاه فارس در صنعت خودرو، گفت: فارس در صنعت خودرو رشد خوبی داشته و علاوه بر اینکه در تولید قطعات ۵۰ سال قدمت دارد، مهد قالب سازی ایران هم به‌شمار می‌رود؛ هم‌اینک علاوه بر فعالیت شرکت ایران خودرو در شیراز، شرکت‌های جدیدی هم در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت دارند و این امر موجب رشد چشمگیر این صنعت شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس افزود: فارس پتانسیل‌های زیادی در بومی سازی قطعات خودرو دارد که امیدواریم این نمایشگاه بتواند باعث توسعه بازار و حرکت به سمت بومی سازی قطعات خودرو باشد. شرکت صا ایران و زیمنس جزو شرکت‌های اول تولید قطعه در کشور بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس با اشاره به اینکه بازار مصرف قطعات خودرو نیز در استان وجود دارد، ابراز امیدواری کرد که شاهد حضور موثر شرکت‌های فعال فارس در این نمایشگاه باشیم.

او افزود: پیرامون نمایشگاه قطعات خودرو و لوازم یدکی بازدیدهایی با حضور کارفرمایان انجام خواهد شد تا بازار جدیدی شکل گرفته و شاهد کاهش خروج ارز از کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های فارس همچنین گفت: طی تعاملاتی با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، مقرر شده است که این شرکت از تمام عناوین نمایشگاهی حمایت کند.

شریعت، مجری نمایشگاه قطعات خودرو هم در این نشست گفت: در بخش شرکت‌های دانش بنیان زیرمجموعه سایپا در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کند.

او همچنین از حضور آموزشگاه تخصصی تعمیرات خودرو در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ۶۰ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه از فارس و ۴۰ درصد آنها از ۱۰ استان کشور خواهند بود.

سید عبدالهادی خسروفرد، رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی خودروی سبک و سنگین شیراز نیز گفت: جلوی فعالیت افرادی که استاندارد لازم را در قطعات خودرو اعمال نمی‌کنند، گرفته می‌شود و حضور آنها نیز برای شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو هم ممنوع است.

او افزود: حضور اتحادیه در نمایشگاه قطعات خودرو مستمر بوده و از افراد شرکت کننده تمام مجازات لازم را می‌گیریم و تائید هر شرکت توسط اتحادیه به منزله تائید و اطمینان برای خریداران قطعات خوردو است.

رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی خودروی شیراز اضافه کرد: این نمایشگاه تخصصی است و تمام شرکت کنندگان در حوزه لوازم یدکی فعالیت می‌کنند.

خسروفرد گفت: نمایشگاه قطعات خوردرو فارس تنها نمایشگاه کشور به شمار می‌رود که هیچ ارگانی جز اتحادیه مرتبط به آن وجود ندارد و صفر تا صد مراحل پذیرش شرکت‌کننده و واگذاری غرفه‌ها با اطلاع و مجوز اتحادیه مربوطه انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67745

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.