• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس:

ارزش کار ورزشی‌نویسان کمتر از قهرمانان ورزشی نیست

  • کد خبر : 67639
  • 16 تیر 1402 - 10:39
ارزش کار ورزشی‌نویسان کمتر از قهرمانان ورزشی نیست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: ارزش کار ورزشی‌نویسان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کمتر از کار قهرمانان در میادین ورزشی نیست چرا که آنها با تمام کمبودها، نارسایی‌ها و در سرما و گرما ورزش استان را همراهی کرده و مطالبه‌گری و کمک کرده‌اند.
اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس، به مناسبت روز جهانی ورزشی‌نویسان در آئین تجلیل از ورزشی‌نویسان و عکاسان ورزشی فارس در شیراز افزود: این روز متعلق به خبرنگاران، عکاسان و نویسندگان عرصه ورزش و یادآور تلاش‌های همه این عزیزان در عرصه‌های مختلف ورزشی است.
وی ادامه داد: معتقدیم که هزینه‌کردن در امر ورزش سرمایه‌بری نیست؛ بلکه سرمایه‌گذاری است چرا که در کنار رشد و سلامت جسمانی، رشد روحانی و منزلت اجتماعی هم به دنبال دارد.
قزل سفلی اظهار کرد: ورزش فارس مدیون عزیزانی است که خون خود را فدای این کشور کرده‌اند، مدیون پیش‌کسوتانی است که خون‌دل‌ها خوردند تا قهرمانان و ورزشکاران تربیت شود و رشد کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: ورزش فارس امروز نام بلندی در کشور دارد، هرچند کمبودها و نارسایی‌هایی هم وجود دارد؛ اما معتقدم با در کنار هم قرارگرفتن و در کنار هم قراردادن ظرفیت‌های مختلف می‌توان خدمات مؤثرتری در مسیر توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در این استان انجام داد.
قزل سفلی افزود: سرزمین فارس و مردم این دیار پرافتخار همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ‘سرزمین قله‌ها است’ و استعدادهای فراوانی در گوشه‌گوشه این استان و کشور در صحنه‌های ورزشی داخلی و بین‌المللی می‌درخشند که در این مسیر سهم پیش‌کسوتان و آنها که تمام عمرشان را در این مسیر صرف کردند سهمی بسیار مؤثر است.
وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم ما هم در این مسیر بتوانیم در کنار پیش‌کسوتان و ورزشکاران قرار بگیریم و کمک کنیم که زمینه برای رشد استعدادها و ظرفیت‌های بزرگ خدادادی و انسانی بیشتر از گذشته فراهم شود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67639

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.