• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3
مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

مهرماه با کمبود ۱۱ هزار معلم در فارس مواجه هستیم

  • کد خبر : 67044
  • 08 تیر 1402 - 15:04
مهرماه با کمبود ۱۱ هزار معلم در فارس مواجه هستیم
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از کمبود حدود ۱۱ هزار معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: راهکارهایی را در این راستا پیش بینی کردیم اما این مسئله مشکل بزرگی است که باید همه برای حل آن کمک کنند.

محمدخلیل عسکری در دیدار جمعی از مسئولان آموزش و پرورش با مدیران دادگستری فارس که به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد، همکاری دستگاه قضا و آموزش و پرورش در این استان را بسیار خوب ارزیابی و اضافه کرد: مسئولان دادگستری استان نسبت به جامعه معلمین و دانش آموزی حساس هستند وحق آنها است که آموزش و پرورش را دغدغه اول خود بداند و نگران باشند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری، گفت: ما در آموزش وپرورش علاوه بر پاسخگو بودن به دنبال مطالبه گری برای نقش و وظیفه سایر دستگاهها نسبت به آموزش وپرورش در تربیت هستیم و در این راستا از دستگاه قضایی نیز درخواست کمک داریم.

عسکری با بیان برخی دستاوردها ومشکلات پیش روی آموزش وپرورش فارس، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش‌های انجام شده مشکل فضای پردیس گپهای دانشگاه فرهنگیان فارس همچنان وجود دارد.

او در خصوص مولدسازی املاک نیز گفت: استان فارس رتبه سوم کشوری را در مولد سازی دارد لذا در این زمینه نیاز به مساعدت بیش از پیش قوه قضائیه داریم.

عسکری از کمبود حدود ۱۱ هزار معلم در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: راهکارهایی را در این راستا پیش بینی کردیم اما این مسئله ومشکل بزرگی است که باید همه برای حل آن کمک کنند.

او همچنین با اشاره به بحث هویت بخشی به دانش آموزان، عنوان کرد: آگاهی دانش آموزان از دستاوردها و افتخارات در امر هویت بخشی به دانش آموزان بسیار موثر است.

تمرکز دشمن بر دانش‌آموزان است

رئیس کل دادگستری فارس نیز در این دیدار اظهار کرد: تمام تمرکز دشمن روی دانش آموزان است و ما هر روز شاهد تحرکات جدید و تازه‌ای از آنها هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی افزود: عملکرد مدارس نشان از حرکت رو به جلو آموزش و پرورش داردو نشان می‌دهد در آموزش و پرورش روی بعد علمی و فرهنگی دانش آموزان به خوبی کار می‌شود.

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: سنددار کردن املاک آموزش و پرورش کار ارزشمندی است که در حال انجام است.

او بر لزوم هم افزایی فعالیت‌های آموزش وپرورش و دادگستری فارس به منظور فرهنگ سازی وپیشگیری از وقوع جرم تاکید کرد و از طرح قاضی در مدرسه به عنوان نمونه‌ای از همکاری خوب بین این دستگاه نام برد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=67044

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.