• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس؛

تمام چاه‌های کشاورزی مُجاز فارس کنتور هوشمند دارند

  • کد خبر : 66984
  • 07 تیر 1402 - 16:13
تمام چاه‌های کشاورزی مُجاز فارس کنتور هوشمند دارند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس با یادآوری اینکه هوشمند شدن سیستم‌ها از راهکارهای مدیریت مصرف انرژی است، گفت: خوشبختانه ۱۰۰درصد چاه‌های کشاورزی مُجاز و دارای پروانه بهره‌برداری در فارس به کنتور هوشمند مجهز است.

حمیدرضا کریمی‌فرد چهارشنبه هفتم تیر به خبرنگاران گفت: شرکت توزیع برق فارس حدود ۳۰ هزار مشترک کشاورزی دارد که ۲۴ هزار و ۷۰۰ اشتراک آن مربوط به چاه‌های آب کشاورزی است.

کریمی‌فرد خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۴ هزار و ۷۰۰ مشترک برق کشاورزی، ۲۳ هزار و ۴۶۰ اشتراک فعال و همگی به کنتورهای هوشمند مجهز است.

او ادامه داد: کنتورهای هوشمند تاکنون برای بیش از ۹۲درصد مشترکان دیماندی(بزرگ) در محدوده تحت مدیریت توزیع برق فارس نصب و راه‌اندازی شده است و در آینده نزدیک این کنتورها برای همه مشترکان دیماندی نصب و امکان مدیریت بار و قرائت میزان مصرف از راه دور فراهم می‌شود.

این مقام مسئول، نصب کنتورهای هوشمند را از جمله اقدامات موثر در اصلاح رفتار مشترکان پرمصرف و وکنترل بار شبکه برق دانست و گفت: قرائت و کنترل پذیری انشعاب هایی که کنتور آنها هوشمند است بدون نیاز به مراجعه به محل و به ‌صورت آنلاین قابل انجام است که این موضوع سبب ارتقای بهره ‌وری و افزایش سرعت و دقت می شود.

کریمی‌فرد ضمن ابراز رضایت از همراهی کشاورزان با طرح‌های تشویقی همکاری در برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان سال گذشته، گفت: با هدف مدیریت مصرف برق در تابستان امسال، بیش از ۲۴هزار فقره تفاهم نامه همکاری با مشترکان کشاورزی استان منعقد شده است که بی تردید همکاری آنان می تواند نقش مهمی در عبور موفق از پیک تابستان سال جاری داشته باشد.

مدیرعامل توزیع برق فارس به طرح تشویقی برق رایگان وزارت نیرو برای کشاورزان صرفه جو در استان هم  اشاره و اضافه کرد: کشاورزانی که چاه‌های کشاورزی خود را از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه، حد فاصل ساعت ۱۱ الی ۱۸ و در دو بازه زمانی پنج ساعته (۱۱ الی ۱۶ و ۱۳ الی ۱۸) خاموش کنند، می ‌وانند از مزیت ۱۹ ساعت برق رایگان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66984

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.