• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
معاون توسعه مدیریت وزارت فرهنگ؛

پروژه تالار مرکزی شیراز تا سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 66687
  • 04 تیر 1402 - 16:30
پروژه تالار مرکزی شیراز تا سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که پروژه تالار مرکزی شیراز تا سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد.

دکتر سید محمود اسلامی یکشنبه چهارم تیرماه در حاشیه بازدید از پروژه تالار مرکزی شیراز، به خبرنگاران گفت: این پروژه در سال ١٣٩٢ توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت کلنگ زنی و طی این مدت دچار یک وقفه هشت ساله در ساخت شد.

او خاطرنشان کرد: در سفر اول رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس اعتباری بالغ بر ۲۰۶ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تالار مرکزی شیراز پیش‌بینی شد که بخشی از این بودجه سال گذشته تخصیص یافت و امسال نیز مابقی منابع مالی به پروژه تزریق خواهد شد.

اسلامی همچنین خاطرنشان کرد که اعتبار تجهیز این پروژه نیز جزو اولویت‌ها و در دستور کار پیگیری است و در جلسه‌ای مجزا در این باره تصمیم گیری خواهد شد.

او همچنین گفت: حدود ۶۰۰ طرح نیمه تمام فرهنگی در کل کشور داریم که ١۵ طرح آن در ردیف پروژه‌های ملی است که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در راستای سفرهای استانی رئیس جمهور، بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار تکمیل آنها محاسبه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ۴ طرح از مجموع این طرح‌ها افتتاح شده، دو طرح تالار مرکزی یزد و اراک نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسند و مابقی طرح‌ها از جمله تالار مرکزی شیراز تا سال ۱۴۰۴ تکمیل می‌شوند.

اسلامی خاطرنشان کرد: ٢٠ طرح نیمه تمام نیز در فارس داریم که تعدادی از آنها در شمار مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به این استان محسوب می‌شوند و هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66687

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.