• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

برگزاری ۱۷۸ رویداد طی دهه ولایت و امامت در شیراز

  • کد خبر : 66569
  • 03 تیر 1402 - 16:54
برگزاری ۱۷۸ رویداد طی دهه ولایت و امامت در شیراز
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در ایام مبارک عید قربان تا غدیر(دهه ولایت و امامت) ۱۷۸ برنامه و رویداد پایگاهی و حوزه‌ای در نقاط مختلف شهر شیراز برپا می‌شود که شامل رویدادهای تبیینی، جشن‌ها و مسابقات است.

سردار یدالله بوعلی شنبه سوم تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: ثبت نام برای حضور در جشن عید غدیر شیراز آغاز شده است و پیش بینی می‌شود که ۱۵ هزار نفر پذیرش شده و مراسم ساعت ۲۰ شب ۱۶ تیرماه در ورزشگاه حافظیه برگزار شود.

بوعلی با اشاره به تجربه موفق جشن بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی (ع) با تولی‌گری شهرداری شیراز و سپاه فجر استان، عنوان کرد: این نهادها متولی برپایی این جشن بزرگ در شب عید غدیر نیز هستند که با حضور هنرمندان و مداحان کشوری برگزار می‌شود.

او با اشاره به جشن باشکوه خیابانی تهران در سال گذشته که مقام معظم رهبری از آن قدردانی کرد، ادامه داد: در استان فارس نیز باید سنت‌های حسنه در این زمینه راه‌اندازی شود که با ایجاد مواکب میان حرمین مطهر شاهچراغ (ع) و سید علاء الدین حسین (ع) اجرایی شد که هر ساله ادامه خواهد داشت.

همچنین در این نشست تامین سیستم‌ صوتی مناسب فضای باز برای برپایی رویدادهای شهر شیراز مانند جشن غدیرو راهپیمایی‌های بزرگ نیز مورد بحث قرار گرفت.

فرمانده سپاه فجر فارس در این باره هم با بیان اینکه سیستم صوتی متناسب با برپایی جشن ۱۲ هزار نفری غدیر در شیراز در دسترس نبود و به ناچار با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی از تهران اجاره شد، افزود: تامین سیستم صوتی سیار نسبت به ثابت ارجحیت دارد تا بتوان آن را در مسیرهای متفاوت راهپیمایی نیز به کار گرفت.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیزدر این ارتباط از شهردار شیراز خواست تا اعتبار لازم در این زمینه را تامین تا گروه فنی سپاه فجر این امکانات را فراهم کند.

شهردار شیراز هم در این باره بیان کرد: اعتبار لازم در این زمینه اختصاص یافته و آماده تجهیز شیراز به چنین سیستم صوتی هستیم.

محمدحسن اسدی ادامه داد: ظرفیت مناسب‌ برای تهیه سیستم صوتی فضای باز باکیفیت از داخل استان وجود ندارد و باید این تجهیزات را از خارج از استان خریداری کرد.

اسدی اعلام کرد: شهرداری شیراز سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان به حرم مطهر شاهچراغ(ع) اختصاص داده که چهار میلیارد آن ویژه تجهیزات صوتی آن است و در صورت تجهیز و ارائه مدارک، این اعتبار پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66569

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.