• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
استاندار فارس؛

وعده وزیر نیرو برای حل مشکل برق شهرک‌های صنعتی و آب بعضی شهرهای فارس

  • کد خبر : 66220
  • 30 خرداد 1402 - 0:04
وعده وزیر نیرو برای حل مشکل برق شهرک‌های صنعتی و آب بعضی شهرهای فارس
استاندار فارس اعلام کرد که در دیدارش با وزیر نیرو، مقرر شد که مشکل برق شهرک‌های صنعتی این استان و تامین آب شماری از شهرهای فارس، رفع شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه ضمن یادآوری اینکه در دیدارش با وزیر نیرو، رئیس توانیر و رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی کشور و شماری از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، گفت: دراین جلسه پیشنهاداتی برای تامین برق شهرک‌های صنعتی فارس مطرح شد که مورد پذیرش وزیر نیرو قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از استانداری فارس، ایمانیه گفت: مقرر شد جلسه‌ای باحضور مدیران شرکت توانیر و شرکت شهرک‌های صنعتی کشور تشکیل و پروژه‌ به پروژه مصوب شده و در کمترین زمان ممکن عملیات اجرایی تامین برق شهرک‌های صنعتی آغاز شود.

ایمانیه همچنین از توافق با وزیر نیرو، برای رفع مشکل جاده تنگ خیاره برای جابجایی کانال‌های آب خبرداد و افزود: در این نشست همچنین تکمیل شبکه آبرسانی شهرستان ارسنجان، رفع مشکلات موجود در شهرستان های مرودشت و خرامه بررسی و مورد توافق قرار گرفت؛ همچنین مشکل آبرسانی به شهر میمند نیز با مساعدت وزیر نیرو حل خواهد شد.

او در ادامه افزود: مشکل کمبود اعتبار برای زیرساخت های آب و برق فرا استانی است؛ اما بر اساس توافق شورای عالی مسکن و کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امیدواریم آب و برق مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی جهش مسکن، با تامین اعتبار توسط وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی تا پای پروژه ها تامین شود.

ایمانیه با بیان اینکه در این سفر با مدیران یک شرکت که برای سرمایه‌گذاری در طرح نهضت ملی مسکن تمایل دارد، دیدار داشته است، گفت: این شرکت تمایل دارد با پیمودن فرآیندهای قانونی در احداث دو تقاطع غیر همسطح در بزرگراه امام خمینی رحمت الله علیه مشارکت کند؛ تحقق این امر در بالا رفتن سطح ایمنی کمربند جنوبی شیرازی نقش موثری دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=66220

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.