• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

مهلت شرکت در مسابقات «مدهامّتان» تا پایان تیر تمدید شد

  • کد خبر : 65778
  • 21 خرداد 1402 - 18:06
مهلت شرکت در مسابقات «مدهامّتان» تا پایان تیر تمدید شد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از تمدید مهلت شرکت در مسابقات قرآنی «مدهامّتان» تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی یکشنبه ۲۱ خرداد در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از فعالان قرآنی و اعضای کانون های مساجد برای شرکت در مسابقات «مدهامّتان»، گفت: این مسابقات تا پایان تیرماه تمدید شده است.

او ادامه داد: مسابقات قرآنی «مدهامّتان» از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در رشتهپهای قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعداد یابی و معارف اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه این مسابقات در شانزدهمین دوره به صورت مجازی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: مسابقات در رده‌های سنی کودکان (زیر هفت سال)، نوجوانان (رده سنی ۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (۱۷ تا ۳۰ سال) با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم، کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی در حال برگزاری است.

امیدی تاکید کرد: مهلت شرکت در این مسابقات پایان تیرماه است و فعالان قرآنی با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/home ضمن عضویت در یکی از کانون‌های مساجد فارس در بخش فعالیتپهای من، نسبت به ثبت نام و بارگذاری اثر اقدام کنند.

او یادآور شد: آئین نامه مسابقات نیز در بخش ثبت آثار برای مطالعه شرکت کنندگان ارائه و ضوابط و شرایط شرکت نیز در آن قید شده است.

امیدی خاطرنشان کرد: بخش ویژه کانونی این مسابقات نیز با طرح مسجد؛ پایگاه قرآن، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=65778

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.