• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
فرماندهی انتظامی فارس؛

کشف ۷۲۹ کیلو تریاک در فارس

  • کد خبر : 65759
  • 21 خرداد 1402 - 12:49
کشف ۷۲۹ کیلو تریاک در فارس
فرماندهی انتظامی فارس از کشف حدود ۷۲۹ کیلوگرم تریاک طی ۲ عملیات جداگانه در شرق و جنوب این استان خبر داد.

رئیس پلیس فارس در خصوص کشف مقادیری تریاک در شهرستان داراب، گفت: بعد از آنکه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان “نظرآباد” از توابع استان البرز از دپوی موادمخدر در یکی از روستاهای شهرستان داراب مطلع می‌شوند، پلیس این شهرستان وارد پرونده می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان داراب با هماهنگی مرجع قضایی، یک برنامه تعقیب و مراقبت را ترتیب داده و بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، منزل فرد قاچاقچی را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

حبیبی با بیان اینکه بعد از یک تلاش ۴۸ ساعته، پلیس شهرستان داراب ۴۱۴ کیلوگرم تریاک را در محل دپو کشف کرد، گفت: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌‎ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

براساس این گزارش، جانشین فرمانده انتظامی فارس نیز در خصوص عملیاتی که منجر به کشف مقادیری تریاک از یک خودروی پراید در شهرستان لارستان شد، توضیحاتی ارائه داد.

سردار یوسف ملک‌زاده توضیح داد: در راستای مبارزه شبانه روزی با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی لارستان با اقدامات فنی و تخصصی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به محدوده این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس، به محور مواصلاتی “لارستان-گراش” اعزام و سواری پراید متعلق به قاچاقچیان را هنگام تردد شناسایی و دستور ایست می‌دهند که راننده بدون توجه اقدام به فرار می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه راننده خودرو را رها و متواری می‌شود، اضافه کرد: ماموران پلیبس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در بازرسی از این سواری ۳۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک را کشف کنند.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، گفت: مواد مخدر به عنوان یک معضل خانمان‌سوز زندگی را به کام بسیاری از خانواده‌ها تلخ کرده و پلیس سعی می‌کند مثل همیشه با دستگیری سوداگران مرگ، از آلوده شدن جوانان به این معضل پیشگیری کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=65759

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.