• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

اجرای ۱۸۵ کیلومتر خط کشی در شیراز در دو ماهه گذشته

  • کد خبر : 6498
  • 20 مرداد 1399 - 21:21
اجرای ۱۸۵ کیلومتر خط کشی در شیراز در دو ماهه گذشته
نظم بخشیدن به تردد وسایل نقلیه و افراد و ایفای نقش راهنما برای استفاده کنندگان از معابر را میتوان از اهداف خط کشی معابر برشمرد.

یکی از ارکان ایمنی افراد در سطح شهر خط کشی معابر است این امر که نقش موثری درجلوگیری از تصادفات دارد تنها بارعایت اصول مهندسی ترافیکی در طرح های درون شهری و برون شهری می تواند اجرایی شود. این نشانه گذاریها، قانونی را در خیابانها و جاده ها اعمال می کنند تا از بروز حوادث برای رانندگان ومعابر جلوگیری شود.

نعمت اللهی با اشاره به اجرای ۱۸۵ کیلومتر طول مسیر خط کشی طی دو ماه گذشته در سطح مناطق یازده گانه شهرداری شیراز افزود: با توجه به اینکه علائم ترافیکی نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی دارد انجام این عملیات در دستور کار مجموعه شهرداری شیراز قرار گرفته است.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز ادامه داد: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعت تردد خودروها عملیات خط کشی در ساعات پایانی شب انجام می‌گیرد.
وی افزود: اجرای عملیات خط کشی تاثیر انکارناپذیری در تردد قانونمند خودروها دارد و از همشهریان خواهشمندیم به منظور حفظ زیبایی معابر شهری و عدم بهم خوردگی نظم و ترتیب خط های طولی و عرضی همکاران ما را یاری کنند.

نعمت اللهی در پایان بلوار های معالی آباد، دولت، بعثت، جمهوری،گفتار، شاهد، خیابان سلحشورران، شکوفه، مشکل گشا، سمیه، شهید محمدیان فرد، روزی طلب، صاحب الزمان، سیدالشهدا، خبرنگار،تقاطع شهید عبدالله رودکی،بزرگراه مهندسین، ورودی شهرک انجیره، شهرک قصر قمشه،میدان شهدا و الله را ازجمله معابری برشمرد که به همت نیروهای سازمان عمران وبازآفرینی فضاهای شهری خط کشی شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6498

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.