• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
شهردار منطقه چهار شیراز؛

جهش عمرانی در منطقه ۴ شیراز/ افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح عمرانی و ورزشی

  • کد خبر : 64335
  • 02 خرداد 1402 - 21:55
جهش عمرانی در منطقه ۴ شیراز/ افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح عمرانی و ورزشی
شهرداری منطقه چهار شیراز گفت: این منطقه از شهرداری در راستای هشتمین مرحله از جهش عمرانی افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح و عمرانی و ورزشی را تقدیم شهروندان این منطقه کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام الدین اسدزاده اظهار داشت: برای آغاز ساخت سه طرح عمرانی و ورزشی بیش از ۳۳/۴ میلیارد تومان اعتبار و همچنین افتتاح ۳ طرح دیگر نیز ۷/۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی با تشریح جزییات طرح های افتتاح شده گفت: این طرح ها شامل زمین والیبال ساحلی باغ جنت به ارزش ۱/۵ میلیارد تومان، تکمیل پارکینگ بوستان نوید محمدی به ارزش یک میلیارد تومان و پیاده روساری خیابان شهید آقایی به ارزش ۴/۹ میلیارد تومان است.

شهردار منطقه چهار شیراز همچنین از آغاز عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی خبر داد و بیان کرد: برای این چهار طرح عمرانی و ورزشی نیز بیش از ۲۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: طرح هایی که کلنگ زنی و یا ساخت آن آغاز شد شامل زمین فوتبال ساحلی باغ جنت به ارزش ۲/۵ میلیارد تومان،پیاده روسازی ضلع شمالی باغ جنت به ارزش ۵/۵ میلیارد تومان، پیاده روسازی بولوارعدالت شمالی به ارزش ۳ میلیارد تومان و پروژه های محرومیت زدایی (لوله گذاری و آسفالت) به ارزش ۱۵ میلیارد تومان است.

شهردار منطقه چهار شیراز با بیان اینکه تلاش شهرداری ارائه خدمات مناسب به مردم است تاکید کرد: امیدواریم با بهره برداری از این طرح ها شاهد عمران و آبادانی در این منطقه و جلب رضایت شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=64335

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.