• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس؛

تامین ۴۱۶۵ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در فارس

  • کد خبر : 63889
  • 27 اردیبهشت 1402 - 18:20
تامین ۴۱۶۵ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در فارس
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که تاکنون و علیرغم همه مشکلات، ۴۱۶۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده است.

محمودرضا طالبان چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به خبرنگاران گفت: از ۴۱۶۵ هکتار زمین تامین شده، برای ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار که با هدف ساخت ۹۳ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده تمام مجوزهای لازم را اخذ کرده و مابقی نیز در مراحل اخذ مجوز است.

وی ادامه داد: تاکنون در فارس مجموعا برای ۳۷ هزار واحد مسکونی پروانه ساختمانی صادر و عملیات عمرانی آنها آغاز شده که از این ۲۰ هزار واحد در مرحله اتمام فوندانسیون است.

طالبان گفت: طرح نهضت ملی مسکن در ۱۵ شهر فارس به شکل ویلایی یک طبقه و حیاط دار، در ۲۸شهر به شکل ۲ طبقه ویلایی حیاط دار و در ۶ شهر، شامل شیراز، مرودشت، فسا، جهرم، نورآباد و کازرون نیز به شکل چهار طبقه اجرا خواهد شد.

مدیر کل راه وشهرسازی فارس گفت: تاکنون ۴۴۰ هزار نفر برای این طرح در استان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۴۸ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند؛ از این تعداد ۹۸ هزار و ۷۰۰ نفر متأهل و ۴۹ هزار و ۳۰۰ نفر مجرد هستند.

طالبان افزود: تاکنون ۸۳ هزار نفر از متقاضیان تایید نهایی شده اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند که ۶۰ هزار نفر از آنها مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان و بیشتر را هم پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در طرح نهضت ملی مسکن این استان، ۳۴ هزار و ۷۳۰ نفر از متقاضیان در قالب خانوار ۲ نفره، ۳۴ هزار و ۶۶۱ نفر خانوار سه نفره، ۲۸ هزار و ۶۴۹ نفر خانوار چهار نفره، هفت هزار و ۷۰۶ نفر خانوار پنج نفره و یک هزار و ۱۹۹ نفر خانوار ۶ نفره اقدام به نام نویسی کرده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63889

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.