• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

حاکمیت وضعیت زرد بر ۶ شهرستان فارس

  • کد خبر : 63647
  • 25 اردیبهشت 1402 - 15:18
حاکمیت وضعیت زرد بر ۶ شهرستان فارس
به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال حاضر از بین ۳۷ شهرستان فارس، ۶ شهرستان با وضعیت زرد کرونایی روبرو بوده و شرایط مابقی نقاط آبی است.

دکتر سید وحید حسینی بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های اقلید، بیضاء، خرامه، سرچهان، سروستان و گراش در وضعیت زرد کرونایی و دیگر شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از علوم پزشکی شیراز، حسینی با یادآوری اینکه بهداشت جهانی از هفته گذشته خروج از شرایط اضطراری کرونا را اعلام کرد، گفت: شرایط جدید اعلام شده از سوی بهداشت جهانی، پس از بیش از سه و نیم سال پاندمی کرونا و بحران‌های متعدد این بیماری، بسیار امیدوارکننده است.

حسینی اضافه کرد: دوران کرونا بحران‌های متعددی در ابعاد گوناگون به همراه داشت و اکنون امیدواری برای بازگشت کامل به شرایط پیش از شیوع این پاندمی، وجود دارد، اما لازم است این موضوع مورد تاکید قرار گیرد که این اعلام وضعیت، به معنای پایان دوران کرونا نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ویژه از گروه‌های در معرض خطر نظیر سالمندان، بیماران زمینه ای، بیماران دارای نقص سیستم ایمنی بدن و مادران باردار خواست تا با تداوم پایبندی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، همچنان از سلامت خود در برابر این ویروس، مراقبت کنند.

حسینی با اشاره به وضعیت کنونی کرونا و کاهش آمارها طی هفته‌های اخیر و حذف رنگ قرمز از نقشه کرونا در کشور، ابراز امیدواری کرد وضعیت کنونی با همکاری همگانی، تداوم یافته و شاهد حذف رنگ‌های زرد و نارنجی نیز از نقشه ایران باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63647

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.