• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
استاندار فارس:

نقش شوراهای شهر و شهرداران در مباحث فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اعتقادی باید پر رنگ تر از قبل باشد

  • کد خبر : 63268
  • 20 اردیبهشت 1402 - 13:00
نقش شوراهای شهر و شهرداران در مباحث فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، اعتقادی باید پر رنگ تر از قبل باشد
استاندار فارس گفت: نقش شوراهای شهر و شهرداران در مباحث فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و اعتقادی باید پررنگ‌تر از قبل باشد و در کنار حوزه عمران و آبادی به این مباحث توجه شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدهادی ایمانیه در آیین شصت‌وهفتمین مجمع مشورتی شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها به میزبانی  شهر “شیراز؛ سومین حرم اهل بیت(ع)” گفت: شیراز در بین کلان‌شهرهای کشور تنها شهری است که همچنان از هوای پاک برخوردار است.

 او افزود:  کلان‌شهرها الگویی برای یکدیگر هستند که با اتحاد، وحدت و یگانگی بین تمام مجموعه‌های خدمات‌رسان می‌توانیم زمینه برای خدمت‌گذاری بهتر را برای مردم فراهم کنیم.

استاندار فارس تصریح کرد: خدمت‌رسانی و انجام وظیفه باید در راستایی اهداف بنیان‌گذارانقلاب جمهوری اسلامی تدوین و تدوام یابد.

ایمانیه خاطرنشان کرد: هم‌افزایی یکی از دغدغه‌هایی است که می‌تواند در اداره شهرها و سلامت جامعه موثر واقع شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر این مطلب که در سطح جهانی  اداره سلامت شهروندان نیز بر عهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در کلان‌شهر شیراز برای پاسخگویی به مطالبات و رفع نیازها شهر شیراز، هماهنگی‌ها از طریق قرارگاه مشترک بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی  دنبال می‌شود، در صورتی‌که اداره شهر به شکل واحد باشد و شهردارمی‌تواند مسایل را رفع کند.

استاندار فارس  با بیان اینکه یکی از مشکلات در اداره شهرها نبود یک نظام واحد است، خاطر نشان کرد: این ناهماهنگی باعث شده که توان دستگاه‌های اجرایی صرف عدم همکاری‌ها ‌شود.

ایمانیه با تأکید بر این مطلب که با کلیات طرح مدیریت یکپارچه شهری موافق هستیم، خاطرنشان کرد: با رعایت ملاحظات در جزئیات طرح، این مساله پیش نیاید که سازمان‌ها تصور نکنند شهرداری قرار است به سایر سازمان‌ها  اعلام حاکمیت کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه نقش شوراهای  شهر و شهرداران در مباحث فرهنگی، اجتماعی و مذهبی و اعتقادی باید پر رنگ تر از قبل باشد و در کنار حوزه عمران و آبادی به این مباحث توجه شود.

استاندار فارس تاکید کرد: برای داشتن جامعه با اخلاق و مدیران سالم تلاش، چاره‌ای جز توجه جدی به مسله اخلاقیت، تربیت و اعتقادات نیست.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63268

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.