• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

پیام تبریک رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس به مناسبت ایام ارزشمند خبرنگار و عید بزرگ غدیر خم

  • کد خبر : 6326
  • 17 مرداد 1399 - 17:20
پیام تبریک رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس به مناسبت ایام ارزشمند خبرنگار و عید بزرگ غدیر خم
رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس با انتشار پیام تبریکی، ایام ارزشمند خبرنگار و عید بزرگ غدیر خم را گرامی داشت.

با تبریک ایام شگرف روز و هفته ای که به نام خبرنگاران اهل اندیشه و قلم نام گذاری شده است، و گرامی داشت عید سرنوشت ساز غدیر به عنوان بزرگ‌ترین عید مسلمانان، باید ابراز داشت که این میدان به روشنگری شهادت بزرگ مرد عرصه رسانه محمود صارمی رقم خورده که با رسالت مهم شغل خطیر خبرنگاری توانست با اراده و تفکر و جریانسازی آگاهانه، جان برکفانه اهمیت حوزه اطلاع رسانی را به کرسی دادخواهی بنشاند و به جهان قدرت و نفوذ و عشق به رسانه را در حد اعلاء اثبات نماید.

با سپاس فراوان از همتی که خبرنگاران ارزشمندم در انعکاس رویدادها و اخبار بیشمار و پراهمیت و بموقع ستاد مدیریت کرونا و همچنین رویدادهای تلاشگران دولت به خرج داده اند، درود می فرستم بر تمامی مدیران، سردبیران، خبرنگارن، عکاسان و گزارشگران و تصویربردارانی که در استان ادب پرور و اندیشه محور فارس و شیراز به عنوان سومین حرم اهل البیت ( علیهم السلام) و پایتخت کتاب ایران، قداست و ارزش های جامعه فرهنگی و دین محور و شهید پرورمان را با جان شیفته و قلم توانای خود حفظ و حراست کرده اند و با پیشگامی در این وادی حتی در کشور نیز در اوج و در قله فعالیت رسانه ای قرار دارند و با جان شیفته همراه و همگام با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت و ملت هستند، خرسندی خود و تمامی مدیران استان را تقدیم می نمایم.

روز خبرنگار بهانه‌ای است تا در این روز فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و به تلاش‌های شبانه‌روزی آنها نگاه ویژه شده و تمام مطالبات، مشکلات صنفی و شغلی این قشر مورد رصد قرار گرفته و هر مسوولی به قدر وسع خود برای کاهش این مشکلات برنامه‌ریزی کند.

در پایان با اشاره به این بیان ارزشمند حضرت امام رضا (ع) که میفرمایند: روز غدیر در آسمان‌ها مشهورتر است تا زمین! باید اذعان داشت که، خداوند به قلم سوگند یاد کرده است. به قلم و به آنچه می نویسد، سوگند یاد کرده است. و آیا تاکنون فکر کرده اید که «قلم» مقدس است و ساحت قلم را نباید به آلودگی ها مخلوط کرد. و می دانید که پاسداری از حریم قلم به عهده کسی است که قلم بر دست می گیرد و می نگارد و خداوند به آنچه نوشته می شود سوگند یاد کرده است و نه به آنچه گفته می شود.

سید احمد احمدی زاده -معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رییس شورای اطلاع رسانی استان

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6326

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.