• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
استاندار فارس؛

پژوهش به شرط کاربردی بودن در حل مشکلات موثر است

  • کد خبر : 63246
  • 20 اردیبهشت 1402 - 18:11
پژوهش به شرط کاربردی بودن در حل مشکلات موثر است
استاندار فارس با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های پژوهشی با هدف کمک به حل مشکلات، خاطرنشان کرد که تعریف و اجرای طرح‌های پژوهشی به شرط کاربردی بود، در حل مشکلات موثر است.

دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه با مدیران حوزه علمیه استان بر لزوم فعالیت فرهنگی و تربیتی مبلغین علوم دینی در مدارس تاکید و اضافه کرد: طرح مدارس امین می تواند بخشی از نیازهای مدارس در این حوزه را مرتفع سازد و جبران کننده‌ برخی از کاستی‌های گذشته شود البته مجددا اصرار دارم که مدرسان اعزامی به مدارس امین باید به صورت ویژه آموزش دیده باشند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، ایمانیه در ادامه‌ سخنان خود، به مشکلات سخت افزاری مراکز علوم دینی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با جدیت به دنبال اجرای طرح مولدسازی هستیم و این موضوع صرفاً منحصر به یک یا چند دستگاه نیست؛  می‌توان با اجرای صحیح این طرح برخی از مشکلات سخت افزاری دستگاه‌ها را حل کرد.

ایمانیه، تامین مسکن مناسب را یکی از تعهدات دولت سیزدهم در قبال مردم عنوان و اضافه کرد: آمادگی داریم همانند سایر گروه‌ها در صورتی که افراد واجد شرایط، به تفکیک شهرستان معرفی شوند، اقدامات لازم را برای ایشان در قالب طرح نهضت ملی جهش مسکن انجام دهیم.

استاندار فارس، تامین منابع پایدار را برای برخی از فعالیت ها ضروری خواند و افزود: محقق شدن این پیشنهاد تلاش مجدانه می‌خواهد؛  ایجاد ارزش افزوده و افزایش بهره‌وری از موقوفات، می تواند یکی از راه‌های تامین منابع مالی برای مراکز علوم دینی و اسلامی باشد.

ایمانیه، اجرای طرح‌های کاربردی و آموزشی، با رویکرد علوم و معارف دینی در دستگاه‌های اجرایی را گامی موثر و مثمر ثمر دانست و اضافه کرد: برای اجرای این طرح ها، سازمان های اجرایی با مراکز علوم دینی همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63246

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.