• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

مقابله با هجمه رسانه ای دشمنان رسالت خبرنگاران انقلابی است

  • کد خبر : 6323
  • 17 مرداد 1399 - 17:17
مقابله با هجمه رسانه ای دشمنان رسالت خبرنگاران انقلابی است
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: شخصیت و سیرۀ رفتاری شهید خبرنگار عبدالرسول مصطفایی باید بعنوان الگو و سَبکِ زندگی شخصی و اجتماعی به جامعه خبری استان و کشور معرفی شود.

به گزارش تنویر، بمناسبت روز خبرنگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر به همراه معاون روابط عمومی و تبلیغات این سپاه با مادر خبرنگار شهید عبدالرسول مصطفایی دیدار کردند.
حجت الاسلام محمودی زاده در این دیدار با تبریک فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد خجسته قربان و غدیر،گفت: شهدا شاخص و نمونۀ بصیرت و ولایتمداری هستند و بدون شک تاثیرگذارترین افراد در تربیت و شکل گیری شخصیت شهدا مادران و پدران شهدا بوده اند.
وی با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید عبدالرسول مصطفایی، گفت: شخصیت و سیرۀ رفتاری این شهید بزرگوار باید بعنوان الگو و سَبکِ زندگی شخصی و اجتماعی به جامعه خبری استان و کشور معرفی شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه شاخصه های رسانه در تراز انقلاب اسلامی برای اصحاب رسانه تبیین شود، گفت: امروز یکی از حوزه های مورد توجه دشمنان انقلاب اسلامی موضوع جنگ رسانه ای است و در این عرصه فعالان فرهنگی، اصحاب رسانه و خبرنگاران انقلابی نقش اصلی را در دفاع از انقلاب اسلامی بر عهده داشته و در حقیقت مقابله با هجمه رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی رسالت مهم خبرنگاران انقلابی است.
سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی نیز در این دیدار با بیان اینکه نباید بگذاریم یاد و خاطره شهدا در جامعه کمرنگ شود، گفت: دیدار مستمر با خانواده های شهدا و ایثارگران و پیگیری امور خانواده های شهدا وظیفه مهم همه مسئولان است و نباید در این زمینه کم کاری شود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=6323

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.