• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

سامانه مدیریت هوشمند “هاسپیتک” در بیمارستان قلب الزهرا(س) شیراز رونمایی شد

  • کد خبر : 63012
  • 17 اردیبهشت 1402 - 15:19
سامانه مدیریت هوشمند “هاسپیتک” در بیمارستان قلب الزهرا(س) شیراز رونمایی شد
در سومین دوره از سلسله نشست‌های مدیریت هوشمند بیمارستان، از سامانه مدیریت هوشمند بیمارستانی هاسپیتک در بیمارستان قلب الزهرا(س) شیراز رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رستک یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در آیین رونمایی از این سامانه در مرکز آموزشی درمانی قلب‌ الزهرا(س) و کودکان شهید حجازی شیراز با بیان اینکه این شرکت طی ۵-۶ سال گذشته در حوزه بهداشت و درمان فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در سه سطح ستادی، بیمارستانی و مردمی نرم‌افزار خود را توسعه داده‌ایم که در سطح ستادی به دولت، وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کمک می‌کند که تصمیم‌سازی مناسبی در خصوص اطلاعات خود داشته باشند.

مهرداد مظاهری ادامه داد: این نرم‌افزار در سطح بیمارستانی نیز به مدیریت هوشمند بیمارستان و هوشمندسازی کل فرآیندهای درمان کمک می‌کند.

او تصریح کرد: مایه افتخار است که بیمارستان‌های بزرگی همچون بیمارستان امام خمینی(ره) و شریعتی تهران، الزهرای اصفهان و نمازی شیراز در حال حاضر از این نرم‌افزار با تمرکز بر مباحث مالی و داشبوردهای تخصصی مالی استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان رستک که معتقد است در شرایطی به مدیریت هوشمند خواهیم رسید که بتوانیم به جای استفاده از حافظه از دیتا و هوش مصنوعی استفاده کنیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خروجی استفاده از این نرم‌افزار در بیمارستان قلب الزهرای شیراز چیست؟ گفت: این نرم‌افزار دیتاگردانی می‌کند و دیتا را آنالیز و تحلیل‌های تفضیلی ارائه می‌دهد و نهایتا می‌توان همه فعالیت‌های بیمارستان را هوشمند، مدیریت کرد.

مظاهری عنوان کرد: در سطح خدمت مردم نیز تاکنون بیش از سه میلیون کاربر داشته‌ایم به گونه‌ای که در دوران شیوع کرونا نرم‌افزارهای کشوری را به کمک هوش مصنوعی توسعه دادیم.

او با تصریح بر اینکه هدف ما این است که با این نرم‌افزار یک پنجره واحد و ارتباط بین همه بیمارستان‌ها به جای جزیره‌ای کار کردن، ایجاد شود، اعلام کرد که این نرم افزار روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری نیز در بیمارستان شهیدرجایی شیراز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=63012

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.