• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
رئیس پلیس آگاهی فارس؛

دستگیری سارق کارت عابر بانک افراد مسن و بی‌سواد در فارس

  • کد خبر : 62947
  • 15 اردیبهشت 1402 - 16:15
دستگیری سارق کارت عابر بانک افراد مسن و بی‌سواد در فارس
رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری فردی که به بهانه کمک به افراد مسن، بی سواد و کم سواد کارت عابر بانک آنها را سرقت و از آن برداشت می‌کرده است، خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مسن مبنی بر سرقت کارت های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از این کارت‌ها، موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پلیس حبیبی افزود: با توجه به اهمیت موضوع پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد مدتی است که فردی با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه‌های عابر بانک افراد مسن، بی سواد و یا کم سواد را شناسایی کرده و تحت عنوان کمک برای برداشت وجه نقد در فرصتی مناسب اقدام به سرقت عابر بانک و  برداشت از حساب این افراد می‌کند.

حبیبی ادامه داد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده و در اقداماتی تخصصی،‌ فردی که دارای ۲۸ فقره سوابق کیفری متعدد است، شناسایی و در عملیات کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۱۲ فقره سرقت عابر بانک و برداشت مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از حساب افراد مسن، خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: مجرمان با شیوه و شگردهای مختلف اقدام به سرقت می‌کنند که لازم و ضروری است همشهریان خصوصا افراد کم سواد یا بی سواد ضمن مراقبت کامل به هشدارهای پلیس در این خصوص توجه کنند و برای استفاده از عابر بانک ها حتماً یکی از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به دیگران اکیداً خودداری کنند.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62947

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.