• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمدابن موسی(ع) خبر داد:

بیش از۱۵۰ برنامه جهت ارتقاء معرفت دینی و سیاسی برگزار می‌شود/توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق شیراز

  • کد خبر : 62598
  • 10 اردیبهشت 1402 - 20:30
بیش از۱۵۰ برنامه جهت ارتقاء معرفت دینی و سیاسی برگزار می‌شود/توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان منطقه شرق شیراز
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز گفت: در هفته عقیدتی سیاسی برای ارتقاء شاکله سپاه دو هدف را دنبال می‌کنیم.

به گزارش سحاب پرس، سرهنگ پاسدار احمد جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد ابن موسی(ع) امروز در نشست خبری هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف انقلاب و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهید مطهری و امامین انقلاب که در شکل‌گیری انقلاب نقش داشتند رجوع کنیم.

وی افزود: در هفته عقیدتی سیاسی دو هدف را دنبال می‌کنیم که یکی ارتقاء بصیرت دینی و دیگری  معرفت سیاسی است که در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در سطح ناحیه که اشاره شد انجام دهیم تا بتوانیم شاکله سپاه را ارتقاء ببخشیم.
جعفری از برگزاری نشست پایوران و بسیجیان منتخب پایگاه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ناحیه احمد ابن موسی(ع) خبر داد و افزود: اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه درخصوص ارتقاء معرفت دینی و سیاسی در این هفته دنبال خواهیم کرد.
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) تصریح کرد: امروز ارتقاء جمهوری اسلامی نیازمند جهاد تبیین است و باید همه مسئولین و هرکسی که می‌تواند، این امر را که از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده اجرا کند.
وی با بیان اینکه تصویری که از انقلاب منعکس شده توسط رسانه‌های معاند، واقعی نیست اضافه کرد:حضور با شکوه مردم در روز قدس۱۴۰۲ نشان داد که ملت ایران پای آرمان‌ها و انقلاب اسلامی ایستاده اند.
جعفری در ادامه اظهار کرد: نشست‌های زیادی تشکیل شد و جهاد امیدآفرینی و تبیین باعث شد  اتفاقات خوبی همچون مرمت ۱۵۰ باب منازل محروم، توزیع ۱۱۰هزار بسته معیشتی در سال ۱۴۰۱، احداث ۶ کارگاه اشتغال‌زایی با ۱۷۰ شغل مستقیم و ۳۵۰ شغل غیرمستقیم در محدوده شرق شیراز رخ دهد.
وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی ۶ قرارگاه محله‌ای جهت خدمت‌رسانی به محلات، افزود: پرداخت وام‌های اشتغالزایی، ۷۰ هزار مورد پیگیری پوشاک در محدوده شهر شیراز، احداث ۸ باب منزل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، از خدماتی است که در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.
انتهای پیام
لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62598

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.