• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

مشارکت جهاددانشگاهی فارس در رویداد ملی «پل»

  • کد خبر : 62343
  • 06 اردیبهشت 1402 - 19:46
مشارکت جهاددانشگاهی فارس در رویداد ملی «پل»
رویداد ملی فناورانه «پل» با هدف ایجاد ارتباط و پلی میان ایده‌ها و صنعت در راستای حل چالش‌های کشور با همکاری نهادهای مختلفی نظیر جهاددانشگاهی فارس برگزار می‌شود.

رویداد ملی فناورانه «پل» با هدف ایجاد ارتباط و پلی میان ایده‌ها و صنعت در راستای حل چالش‌های کشور در حوزه‌های سلامت، فنی مهندسی، کشاورزی، دامپزشکی، گردشگری، علوم انسانی و نیازهای عمومی دستگاه‌های اجرایی و … به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش سحاب پرس، این رویداد در بخش عموم مردم و دانش‌آموزی اجرا می‌شود که آخرین مهلت ارسال آثار در بخش عمومی تا ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۱ بود اما ثبت‌نام بخش دانش‌آموزی رویداد ملی فناورانه «پل» از ۵ اردیبهشت‌ آغاز شده و تا هشتم هم ادامه دارد و محدودیتی در بخش رویداد دانش‌آموزی اعمال نشده و محور رویداد نیز دریافت ایده با توجه به محیط اطراف دانش‌آموزان است.

دانش‌آموزان علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی /https://event.hamyar.net/pol مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۳۹۲۸۳۴۸۳۸ تماس حاصل کنند.

در بخش عمومی جایزه نفر اول ۵۰ میلیون تومان، نفر دوم ۳۰ میلیون تومان و نفر سوم ۲۰ میلیون تومان و در بخش دانش‌آموزی جوایز نفر اول مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر سوم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر چهارم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نفر پنجم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نفر ششم تا سی‌ام مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همراه لوح‌های تقدیر اهدا خواهد شد.

مراسم اختتامیه رویداد ملی «فناورانه پل» در هر دو بخش عمومی و دانش‌آموزی در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

رویداد ملی «پل» با همکاری و مشارکت نهادهای مختلفی نظیر مرکز تحقیقات و فناوری‌های نوین پزشکی آدلان مستقر در دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی، جهاددانشگاهی فارس، استانداری فارس، بنیاد نخبگان استان فارس، بسیج دانشجویی فارس، بسیج علمی فارس، پارک علم و فناوری فارس، دانشکده فنی و حرفه‌ای فارس، استانداری فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شورای اسلامی شهر شیراز، دانشگاه شیراز، مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، همیارنت، صندوق سرمایه‌گذاری پیشگامان، شرکت فراپاکس، مؤسسه آموزش عالی زند، هتل شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=62343

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.