• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2
در نشست فصلی هیات ورزش های همگانی مطرح شد؛

اصحاب رسانه سفیران سلامت ورزش همگانی

  • کد خبر : 61953
  • 30 فروردین 1402 - 18:51
اصحاب رسانه سفیران سلامت ورزش همگانی
نشست فصلی روسای کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، نشست فصلی روسای کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس همراه با ضیافت افطار با حضور سرهنگ جاهدی جانشین فرماندهی سپاه فجر در امور اقشار، خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز ،سرهنگ مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، سرهنگ پاک سرشت، غلامیان سرپرست و اعضای هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد .

دکتر خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز در این ویژه برنامه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت تقوت قاعده همگانی باعث پیشرفت ورزش قهرمانی در سطوح بالای قهرمانی خواهد شد .

وی با اشاره به توسعه ورزش همگانی باعث شادمانی و ارتقای سلامت و پیشگیری در بحث درمانی خواهیم داشت و حذف کم تحرکی باعث ارتقای سلامت اجتماعی خواهد شد .

غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت : در راستای اهداف فدراسیون ورزش های همگانی و توسعه و سرانه ورزش عموم مردم فارس و هیات ورزش های همگانی با تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی ، فرمانداری ها ، شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرستان های فارس برنامه های خود و تقویم سالانه را به زودی ابلاغ خواهد کرد ، مشارکت اجتماعی و حضور آحاد مردم در برنامه های همگانی استان فارس در تمامی سنین از کودکان تا سالمندان و بزرگ ترین اقلیت اجتماعی که افراد با نیازمندی های ویژه و معلولین هستند برنامه های ابتکاری و ارزشمندی را برنامه ریزی و در حال اجرا دارد.

وی افزود : استفاده از ظرفیت خیرین ورزشی و جوانان نخبه برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی گروه سنی جوان با توجه به میانگین سنی هیئت رئیسه جوان هیات همگانی استان فارس هدف گذاری شده و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان فارس اجرا خواهد شد .

غلامیان اجرای ۴ پخش زنده تلویزیونی با حضور بیش از ۲۴۷۰۰ نفر در روز غیر تعطیل و کسب افتخارات و ثبت رکورد های ارزشمند کشوری را نقطه عطف و قوت تیم جدید هیات ورزش های همگانی استان فارس در سه ماه اخیر اعلام کرد .

داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس در این نشست گفت : تغییرات خوب و سازنده با هدف پویایی و تحرک بیشتر کمیته ها آغاز شده است که باعث حرکت رو به جلوی هیات ورزش های همگانی استان فارس شده است و به زودی با مسئولین کمیته ها جلساتی را برگزار خواهیم کرد که با هدف معرفی چارت کمیته های خود و اعلام تقویم سالانه اتفاق خواهد افتاد.

آورند ضمن تقدیر از عملکرد کمیته ها فعال در خصوص عملکرد بعضی کمیته انتقاد کرد و عدم فعالیت این کمیته ها را در طی روز های آتی به منزله انصراف از مسئولیت کنونی دانست و به سرعت تغییرات را لحاظ خواهد کرد .

آورند در خصوص انتصاب های جدید گفت تغییراتی را در راس چند کمیته خواهیم داشت که به زودی ابلاغ خواهد شد.

محمدرضا جعفری مدیر روابط عمومی و مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهره مندی حضار از فیوضات ماه مبارک رمضان گفت : هیات ورزش های همگانی استان فارس در این ایام ایستگاه ورزش عصرگاهی را ایجاد و بعد از افطار در پارک ها ورزش را برای نشاط و سلامت عموم در پارک ها اجرا نموده است.

وی افزود : کسب رتبه برتر هیات ورزش های همگانی استان فارس در سال گذشته به تلاش شبانه روزی کمیته ها و روسای شهرستانی و عموم مردم بدست آمد و تمام مردم فارس در این افتخار بزرگ نقش داشتند .

جعفری در ادامه به حوزه ارتباطات و روابط عمومی ضمن تشکر از حمایت اصحاب رسانه با اشاره به مسئولیت اجتماعی رسانه های فارس از هیات ورزش های همگانی اطلاعات و اخبار در اسرع وقت منتشر و این را توفیقی برای هیات ورزش های همگانی استان فارس دانست و مجددا از اصحاب رسانه درخواست کرد تا در راستای توسعه ورزش همگانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی حمایت از برنامه های ورزشی و فرهنگی را در سال ۱۴۰۲ داشته باشند و همه این عزیزان سفیران سلامت جامعه و خانواده در کنار هیات ورزش های همگانی استان فارس باشند .

در حاشیه این نشست از زحمات داریوش آورند و محمدرضا جعفری با لوح فدراسیون ورزش های همگانی به دلیل عملکرد موثر و شاخص در سال گذشته تقدیر شد و به تیم های مدال آور و قهرمانان ثبت رکورد لوح های به رسم یادگار اهدا شد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61953

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.