• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
شهردار شیراز:

مدیریت شهری شیراز در امر ورزش اهتمام ویژه‌ای دارند/ گام بیش‌ازپیش در راستای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی

  • کد خبر : 61842
  • 29 فروردین 1402 - 15:04
مدیریت شهری شیراز در امر ورزش اهتمام ویژه‌ای دارند/ گام بیش‌ازپیش در راستای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی
شهردار کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه مدیریت شهری در امر ورزش اهتمام ویژه‌ای دارند، گفت: امید است با راهنمایی اساتید و بزرگان این حوزه در مسیر ایجاد زیرساخت‌های اصلی و توسعه ورزش بیش از گذشته گام برداریم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آیین تجلیل از زین‌العابدین عرب پیشکسوت عرصه کشتی فارس به همت هیئت کشتی برگزار شد‌‌.

شهردار شیراز در این آیین که با حضور ورزشکاران و قهرمانان این رشته ورزشی برگزار شد، از حضور علی‌رضا  پاک‌فطرت و جعفر قادری نمایندگان مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و امیر رضایی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد قدردانی کرد.
محمدحسن اسدی با بیان اینکه شیراز یک شهر ادبی، مذهبی، هنری و ورزشی است، ابراز امیدواری کرد: شاهد توسعه ورزش در این شهر باشیم و همه باید در این حوزه همت ویژه‌ای داشته باشند.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اهتمام ویژه‌ای به توسعه ورزش دارد، افزود: شهر شیراز نیاز به توسعه زیرساختی در حوزه ورزش دارد و امروز سرانه ورزشی فارس و این کلان‌شهر با وجود تمام تلاش‌های انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، به دلیل کاهش اعتبارات و وضعیت عمومی دولت چندان نیست.
او ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در امر ورزش اهتمام ویژه‌ای دارند و امید است با راهنمایی اساتید و بزرگان این حوزه در مسیر ایجاد زیرساخت‌های اصلی و توسعه ورزش بیش از گذشته گام برداریم.
شهردار شیراز همچنین از زحمات زین‌العابدین عرب در بیش از سه دهه فعالیت درعرصه ورزشی تقدیر کرد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61842

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.