• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

دعوت به حضور پرشور خانواده بزرگ ورزش همگانی فارس در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 61413
  • 24 فروردین 1402 - 19:21
دعوت به حضور پرشور خانواده بزرگ ورزش همگانی فارس در راهپیمایی روز قدس
کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس با صدور اطلاعیه ای مشترک از جامعه ورزش به ویژه خانواده بزرگ ورزش های همگانی استان فارس دعوت كردند تا همگام با امت شهید پرور ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا كنند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی فارس، خانواده بزرگ ورزش همگانی فارس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، همگام با ملت بزرگ ایران با ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و همگام با مردم روزه‌دار سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

در بخش هایی از این اطلاعیه آمده است: روز جهانی قدس، در شرایطی از راه می رسد که مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح های استکباری است.
رژیم صهیونیستی باید بداند که فقط مردم فلسطین در مقابلش نیست بلکه همه مسلمانان سراسر دنیا به جبهه مبارزه مقاومت با ستمکاری‌ها و جنایات او پیوسته‌اند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط کنونی مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و نزدیک بودن روز جهانی قدس از آحاد جامعه ورزشی مخصوصا خانواده بزرگ ورزش همگانی فارس دعوت می شود تا روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ همراه با مردم عزیز ایران با شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، با آرمان های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امام راحل (ره) تجدید میثاق کنند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=61413

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.