• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

برنامه‌ریزی دقیق برای تامین منابع آب پایدار ضرورت است

  • کد خبر : 60506
  • 08 فروردین 1402 - 17:06
برنامه‌ریزی دقیق برای تامین منابع آب پایدار ضرورت است
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تامین منابع آب پایدار با هدف ممانعت از مواجه با مشکل، خاطرنشان کرد که این مهم با برنامه‌ریزی دقیق امکان‌پذیر خواهد بود.

ابراهیم عزیزی سه‌شنبه هشتم فروردین در دیدار مدیر عامل آبفای شیراز ضمن قدردانی از آنچه تلاش شبانه‌روزی کارکنان آبفا برای تامین آب مورد نیاز ساکنان شهرستان شیراز عنوان کرد، گفت: رویکرد جهادی در مجموعه آبفای شیراز موجب شد تا علی‌رغم تنش‌های آبی سال گذشته، مردم در این شهرستان دغدغه آب نداشته باشند.

او تاکید کرد: امسال نیز در کنار سایر اقدامات، اولویت ما باید تامین آب پایدار برای شهرستان شیراز باشد که در این راستا از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و دولتی می‌توان بهره برد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین از اقدامات اجرایی شده در بحث تامین آب روستایی طی سال‌های اخیر، گفت: امسال تامین آب پایدار روستاهای اطرف شیراز نیز یک اولویت برای آبفاست و باید برای آن برنامه ای مدون داشت؛ موضوعی که در سال‌های گذشته کمتر مورد توجه بوده است.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور در عین حال گفت: به نظر می‌رسد با استفاده از ظرفیت های مجلس و دولت نیاز است در برنامه هفتم توسعه، مسائلی را در بگنجانیم تا در نهایت مبنایی برای اقدامات بزرگ در حوزه آبفا قرار گیرد که این مساله مد نظر بنده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: اگر لازم باشد وزیر نیرو و مسئولان آبفای کشور را به شیراز دعوت خواهیم کرد تا با یک بازدید میدانی، در جریان نیازهای شهرستان قرار گرفته و زمینه برای جذب اعتبارات لازم، فراهم شود.

عزیزی همچنین بر توجه آبفا به شهر صدرا نیز تاکید و اضافه کرد: صدرا یکی از کانون‌های مهم جمعیتی شهرستان شیراز به شمار می‌رود و برای تامین آب این منطقه باید برنامه ریزی دقیقی داشت.

بهروزی؛ مدیر عامل آبفای شیراز نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال گذشته در مسیر تامین آب پایدار، اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب شهرستان را یکی از اولویت‌های مهم برشمرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60506

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.