• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

پیام استاندار فارس به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 59978
  • 01 فروردین 1402 - 16:06
استاندار فارس طی پیامی، ضمن تبریک حلول سال ۱۴۰۲ و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، ابراز امیدواری کرد که سال جدید، شاهد برداشته شدن گام‌های بلند

دکتر محمدهادی ایمانیه، در بخشی از پیام خود، تقارن سال جدید با ماه میهمانی خداوند را نوید بخش سالی سرشار از خیر و برکت دانسته است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از استانداری فارس، ایمانیه در این پیام آورده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

حلول سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را به هم استانی های عزیز همچنین خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می نمایم. تقارن شروع سال نو با ماه مهمانی خداوند، نویدبخش سالی پر از خیر و برکت است.

سال ۱۴۰۱ با تلخی ها و شیرینی هایی همراه بود؛ از جمله حادثه تروریستی حرم مطهر احمدبن موسی علیه السلام و مشکلات معیشتی مردم که از تلخ ترین اتفاقات سال گذشته بود. از طرفی خروج فارس از خشکسالی، آبرسانی به روستاها و سه برابر شدن حجم افتتاح پروژه ها در دهه مبارک فجر نسبت به سال قبل و عبور از سهمیه استان در ایجاد اشتغال از شیرینی های سال گذشته بود.

اتحاد و همدلی بین اقوام اعم از فارس، ترک، لر، عرب و سایر اقوام و هم افزایی ادیان و مذاهب در استان ان‌شاءالله محیطی همراه با انگیزه و آرامش را برای خانواده ها و همچنین بستری مناسب برای جذب سرمایه گذاران و اشتغال آفرینی و فرصتی مناسب را برای جوانان و نخبگان جهت توسعه علمی فراهم کرده است.

امیدوارم در سال جدید جوانان عزیز، با انگیزه و با نشاط در راستای کسب علم و معرفت و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی تلاش روز افزون داشته باشند و با توکل بر خداوند متعال و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه در موضوعات اشتغال، مسکن، معیشت و عمران و توسعه استان گام های بلندتری برداریم و استانی پیشتاز در معنویت، اخلاق اسلامی و امیدآفرینی توأم با کسب عناوین برتر در کشور داشته باشیم.”

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59978

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.