• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس؛

افزایش ظرفیت واگذاری زمین در شهرک صنعتی شیراز

  • کد خبر : 59799
  • 25 اسفند 1401 - 12:52
افزایش ظرفیت واگذاری زمین در شهرک صنعتی شیراز
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از نهایی شدن انعقاد قرارداد مشارکت با مجتمع اقتصادی کمیته امدادجنوب کشور برای اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز خبر داد و گفت: بر این اساس ۳۳هکتار زمین به مساحت شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزوده شد.

سید مصطفی هاشمی با اشاره به اینکه ظرفیت شهرک صنعتی بزرگ شیراز در حال تکمیل است، گفت: با هدف پاسخگویی به نیاز متقاضیان جدید در بخش صنعت و با توجه به اینکه اقدام خاصی طی هشت سال گذشته انجام نشده بود، طرح توسعه شهرک صنعتی به عنوان یکی از اولویت های مهم درمحور اصلی برنامه های تحولی سال ۱۴۰۱ این شرکت قرارگرفت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، هاشمی گفت: پس از بررسی و شناسایی اراضی اطراف شهرک صنعتی، جلسات و مذاکراتی با نهادهای دولتی نظیر معاونت اقتصادی کمیته امداد، اداره کل اوقاف و امور خیریه و نیز تعدادی از مالکان و زارعان اراضی کشاورزی اطراف شهرک صنعتی شیراز انجام و در نهایت قرارداد مشارکت به مساحت ۳۳ هکتار با معاونت اقتصادی کمیته امداد منعقد شد.

او با بیان اینکه در کوتاهترین زمان، عملیات ایجاد و توسعه زیرساخت ها در این اراضی در دستور کار قرار می‌گیرد، از مذاکره و پیگیری برای انعقاد قرارداد مشارکت با مجتمع اقتصادی کمیته امداد جنوب کشور برای الحاق ۹۷ هکتار دیگر از اراضی پیرامونی به شهرک صنعتی خبر داد و گفت: این اراضی در مرحله استعلام و کارشناسی است.

هاشمی افزود: علاوه برآن با زارعان و مالکان اراضی اطراف نیز جلسات متعددی برگزار شده و مراحل اخذ استعلامات و کارشناسی اراضی ۱۸هکتاری در مراحل پایانی است.

او گفت: همزمان با اجرای طرح های توسعه ای در شهرک صنعتی بزرگ شیراز، فاز ششم  این شهرک صنعتی، به مساحت ۵۰ هکتار که به علت مشکلات ثبتی و زیرساختی غیرقابل واگذاری بود، از مهرماه امسال، آماده واگذاری شد و هم اکنون نیز کار واگذاری این اراضی در حال انجام است.

هاشمی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۸۶قرارداد سرمایه گذاری به مساحت ۱۳هکتار با متقاضیان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز منعقد شده که این موضوع بیانگر این است که  با اقدامات انجام شده،بخشی از نیازهای سرمایه گذاران صنعتی  در شهر شیراز پاسخ داده شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59799

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.