• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس؛

واگذاری اراضی شهرک برمشور بدون مزایده انجام می‌شود

  • کد خبر : 59495
  • 19 اسفند 1401 - 13:57
واگذاری اراضی شهرک برمشور بدون مزایده انجام می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس از واگذاری زمین در شهرک صنعتی برمشور شیراز خبر داد.

سید مصطفی هاشمی، افزود: باتوجه به درآستانه تکمیل بودن شهرک صنعتی بزرگ شیراز، تکمیل زیرساخت ها باهدف راه اندازی  شهرک صنعتی برمشور در اولویت برنامه های امسال  شرکت شهرکهای صنعتی فارس قرارگرفت و این شهرک صنعتی آماده واگذاری به متقاضیان شده است.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از شهرکهای صنعتی فارس، او با بیان اینکه ۲۰۰میلبارد ریال برای تامین زیرساخت های آب و برق اختصاص یافته است، گفت: قراردادهای تامین آب وبرق منعقد و همزمان با استقرارواحدها،این زیرساخت ها نیز تکمیل می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس عنوان کرد: این شهرک صنعتی دارای ۴۷همکتار مساحت است که می تواند پاسخگوی  بخشی از نیازهای سرمایه گذاران ومتقاضیان زمین صنعتی  در مرکز استان باشد.

هاشمی ادامه داد: تاکنون ۷قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک صنعتی برمشور منعقد و در مرحله و ساز قراردارند و توافقات اولیه با اتحادیه یکی از صنوف تولیدی شیراز نیز برای استقرار واحدهای این صنف در این شهرک صنعتی انجام شده و زون تخصصی اصناف تولیدی نیز  طراحی و آماده سازی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس اضافه کرد: زیرساخت های داخل شهرک صنعتی برمشور شامل شبکه های داخلی آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات و نیز زیرسازی و جدول گذاری انجام شده و تکمیل  سایر زیرساخت ها نیز در برنامه قرار دارد.

هاشمی از مهمترین ویژگی های این شهرک صنعتی را  همجواری با کلانشهر شیراز و قرارگیری در  محور اصلی مواصلاتی شرق شیراز، واگذاری زمین بدون مزایده، برخورداری از شرایط معافیت مالیاتی ۷ساله واحدها، مستثنی بودن از قانون شهرداری ها و پرداخت نقدی و اقساطی حق انتفاع را از مزایای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی برمشور اعلام کرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59495

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.