• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 4 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
4
شهردار منطقه ۷ شیراز:

عملیات عمرانی فاز یک (بوستان) مجموعه تاریخی و گردشگری قصر ابونصر از سال ۱۴۰۰ آغاز شد

  • کد خبر : 59250
  • 17 اسفند 1401 - 13:37
عملیات عمرانی فاز یک (بوستان) مجموعه تاریخی و گردشگری قصر ابونصر از سال ۱۴۰۰ آغاز شد
شهردار منطقه ۷ شیراز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این منطقه گفت: عملیات عمرانی فاز یک (بوستان) مجموعه تاریخی و گردشگری قصر ابونصر از سال ۱۴۰۰ در ۴ هکتار آغاز شد که امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز در ایستگاه ششم با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه بااعتبار ۵۷۲۸ میلیارد تومان شامل کلنگ زنی سه ایستگاه  خط ۳ مترو و پروژه‌های منطقه ۷ شهرداری ازجمله بوستان مجموعه تاریخی گردشگری قصر ابونصر هم‌زمان با میلاد حضرت مهدی موعد(عج) در نیمه شعبان همراه بود.

شهردار منطقه ۷ شیراز هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این منطقه گفت: عملیات عمرانی فاز یک (بوستان) مجموعه تاریخی و گردشگری قصر ابونصر از سال ۱۴۰۰ در ۴ هکتار آغاز شد که امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

قاسم اکبری تصریح کرد: حریم مجموعه قصر ابونصر بالغ بر ۳۴ هکتار است که در احداث این بوستان با توجه به زیبایی و طبیعت آن که از میراث جهانی ایرانیان است و خود دارای جذابیت زیاد است، کمترین تغییرات را انجام دادیم تا آسیبی به این اثر وارد نشود.

او گفت: امیدواریم با مشارکت و همراهی مردم مابقی مجموعه را نیز ساماندهی کنیم.

شهردار منطقه ۷ شیراز افزود: امروز و در این آیین به مناسبت نیمه شعبان تعدادی از پروژه‌های عمرانی این منطقه کلنگ زنی و افتتاح می‌شود که از آن جمله می‌توان به افتتاح فاز یک (بوستان) مجموعه تاریخی، تفریحی و گردشگری قصر ابونصر، بهسازی، آماده سازی و آرام سازی مسیر سواره رو و اجرای گذر عابر پیاده در برخی معابر منطقه اشاره کرد.

اکبری از لایروبی رودخانه خشک، فاز ۴ منظر فضای سبز بزرگراه خلیج فارس و دیوارگذاری بخشی از رودخانه خشک به عنوان برخی از پروژه‌های در آستانه اجرای این منطقه یاد کرد.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59250

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.