• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
رئیس کمیته محرومیت زدایی و ساماندهی حاشیه نشینی شورای اسلامی شهر شیراز:

نقش نشاط در تفکر مدیریت شهری/ باید به فضای سبز و بوستان‌ها در نشاط اجتماعی توجه شود

  • کد خبر : 59249
  • 17 اسفند 1401 - 13:31
نقش نشاط در تفکر مدیریت شهری/ باید به فضای سبز و بوستان‌ها در نشاط اجتماعی توجه شود
رئیس کمیته محرومیت زدایی و ساماندهی حاشیه نشینی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه در تفکر مدیریت شهری باید به نشاط شهری توجه شود، گفت: برخی مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر از فضای سبز محروم هستند، درحالی‌که فضای شهری در نشاط شهروندان تأثیر بسزایی دارد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز در ایستگاه ششم با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵ پروژه بااعتبار ۵۷۲۸ میلیارد تومان شامل کلنگ زنی سه ایستگاه  خط ۳ مترو و پروژه‌های منطقه ۷ شهرداری ازجمله بوستان مجموعه تاریخی گردشگری قصر ابونصر هم‌زمان با میلاد حضرت مهدی موعد(عج) در نیمه شعبان همراه بود.

سیده مریم حسینی با اشاره به اینکه در تفکر مدیریت شهری باید به نشاط شهری توجه شود، گفت: برخی مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر از فضای سبز محروم هستند، درحالی‌که فضای شهری در نشاط شهروندان تأثیر بسزایی دارد.

رئیس کمیته محرومیت زدایی و ساماندهی حاشیه نشینی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مسیر انتخاب‌شده برای مدیریت شهری مسیر آبادانی است.

او با اشاره به تعریف پروژه‌های رفع محرومیت در ۴۰ محله شهر شیراز تصریح کرد: در سال جاری بااعتبار مشخص در ۴۰ محله محروم، پروژه‌های محرومیت‌زدایی آغاز شده است، اما نکته‌ای که قصد داریم در این پروژه‌ها، به آن توجه کنیم، مباحث توسعه فضای سبز است.

نقش فضای سبز و بوستان‌ها در نشاط اجتماعی و شهروندان موضوعی است که حسینی به آن اشاره و بیان کرد: در پروژه‌های شهری با این دیدگاه می‌توان در کنار ارائه خدمات، نشاط را رقم زد.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه ۷ شهرداری از شهردار منطقه ۷ قدردانی کرد که با همدلی جوابگوی مردم در ارائه خدمات است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59249

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.