• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

بازدید سرزده شهردار شیراز از شهرداری منطقه ۳

  • کد خبر : 58939
  • 13 اسفند 1401 - 14:28
بازدید سرزده شهردار شیراز از شهرداری منطقه ۳
شهردار شیراز سرزده از شهرداری منطقه ۳ بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات به شهروندان و درخواست‌های آن‌ها قرار گرفت و بر تسریع در انجام امور با توجه به ظرفیت‌های قانونی تأکید کرد.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در راستای اجرای طرح پیوند با موضوع تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره با مردم در بازدید سرزده از شهرداری منطقه ۳ با هدف ارزیابی ارائه خدمات به شهروندان، از نزدیک در جریان امور و درخواست‌های مردمی قرار گرفت و بر تسریع در انجام با توجه به ظرفیت‌های قانونی تأکید کرد.

شهردار شیراز در این بازدید به درخواست تعدادی از شهروندان رسیدگی کرد و در ادامه افزود: تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری مدیران شهرداری قرار دارد و در این زمینه برگزاری میز خدمت ملاقات مردمی مدیران در محل خدمت، سطح منطقه و مساجد برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

او گفت: منطقه ۳ به‌عنوان نگین گردشگری شناخته می‌شود و تمهیدات لازم در این منطقه برای رضایتمندی شهروندان‌ و آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) برنامه‌ریزی شده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز با اشاره به کمپ ورودی شمالی شیراز بیان کرد: خدمات کمپ زیباشهر باید افزایش و ارتقا یابد.

رسیدگی به فضای سبز منطقه، پیگیری طراحی و آغاز عملیات اجرایی بوستان حاشیه ‌جنب شهرک زیباشهر و بوستان کوه نور از دیگر مواردی بود که شهردار شیراز بر پیگیری آن توسط شهردار منطقه تأکید کرد.

او بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و کوتاه‌کردن دست دلالان با هوشمندسازی و ضابطه‌مند مراحل اجرایی صدور مجوزها تصریح کرد.

در ادامه این بازدید، ناظر شورای اسلامی شهر در شهرداری منطقه ۳ شیراز نیز با بیان اینکه منطقه ۳ قطب گردشگری شیراز است، اظهار کرد: بیشترین آمار گردشگران شیرازی در نوروز در این منطقه برای بازدید از آرامگاه‌های حافظ و سعدی قرار دارد.

محمدرضا هاجری بر تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و فضای سبز در این منطقه تأکید کرد.

غلامرضا شهریاری شهردار منطقه ۳ شیراز نیز در حاشیه این بازدید گزارشی از اقدامات منطقه ارائه کرد.

بنابراین گزارش، با توجه به اعلام تخفیف ۱۲درصدی عوارض ساختمانی و اصناف از ششم اسفندماه تا پایان سال جاری، مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز در روزهای پنجشنبه تا پایان سال نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام می‌کنند.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58939

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.