• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس؛

تکمیل ۲۶۰ پروژه سلامت‌محور فارس نیازمند حمایت خیرین است

  • کد خبر : 58911
  • 13 اسفند 1401 - 16:11
تکمیل ۲۶۰ پروژه سلامت‌محور فارس نیازمند حمایت خیرین است
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به احصای ۲۶۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی و درمانی و سلامت‌محور در این استان، تکمیل این پروژه‌ها را نیازمند همراهی و حمایت خیرین دانست.

دکتز علی‌اکبر رامجردی شنبه ۱۳ اسفند به خبرنگاران گفت: با توجه به نیازسنجی‌های مشترک مجمع خیرین، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، تکمیل مراکز بهداشتی  درمانی نیمه تمام که بیش از ۵۰درصد رشد فیزیکی دارد، در اولویت حمایت خیرین و وزرات بهداشت و درمان قرار گرفته است.

رامچردی افزود: باتوجه به بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در استان ۲۶۰ پروژه شامل ۷۷ خانه بهداشت و پایگاه سلامت  ۴۰مرکز جامع سلامت و ۴۳ پایگاه اورژانس و ۱۰۰ مرکز سلامت محور دیگر نیازمند حمایت برای تکمیل اعلام شده است.

او ضمن اشاره به استقبال خیرین تامین سلامت فارس طی سال ۱۴۰۱ برای مشارکت در ساخت و تکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی، اضافه کرد: با حمایت و مشارکت خیرین امسال ۹۷ تفاهمنامه برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام منعقد و روند تکمیل ۳۸ پروژه آغاز شده است.

رامجردی با بیان اینکه از ۲۶۰ پروژه نیمه تمام بهداشتی درمانی ذکر شده، ۴۰ طرح مربوط به شیراز و ۲۲۰ پروژه مربوط به شهرستانهای فارس است، گفت: با استقبال خیرین، تکمیل پروژه‌های سلامت شامل خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت، بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس و اقامتگاه‌های همراه بیمار در حال انجام است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به پهناور بودن این استان و کثرت پروژه‌های برجا مانده از گذشته، بر لزوم حمایت خیرین برای فعال سازی و رساندن این طرح‌ها به چرخه خدمات رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58911

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.