• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

تجلیل شهرداری شیراز از مقامات سپاه فجر فارس

  • کد خبر : 58787
  • 10 اسفند 1401 - 9:48
تجلیل شهرداری شیراز از مقامات سپاه فجر فارس
قائم مقام شهردار و شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز از مقامات سپاه فجر و فرماندهان نواحی سپاه شیراز تجلیل کردند.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، قائم مقام شهردار و شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز از مقامات سپاه فجر و فرماندهان نواحی سپاه شیراز تجلیل کردند.

قائم‌مقام و فرمانده حوزه بسیج شهدای شهرداری شیراز در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری قدردان دستاوردها و خدمات سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم خواهد بود، تصریح کرد: قطعا مردم  نیز قدردان تمام کسانی‌که امنیت و آسایش را برای آنها به ارمغان می‌آورند، هستند.

آرش فرج‌زاده به نقش ارزنده سپاه پاسداران در ایجاد امنیت برای کشور اشاره و خاطرنشان کرد: اگر می‌بینیم که پروژه‌ فاخر عمرانی برای رفاه و آسایش مردم اجرا می‌شود و یا هر فعالیت خدماتی دیگری در شهر انجام می‌شود، در سایه امنیتی است که سپاه پاسداران و دیگر نیروهای خدوم مسلح ایجاد کرده، چراکه ناامنی در هر کشوری منجر به توسعه و پیشرفت نخواهد شد.

او به هم‌افزایی و تعامل خوب سپاه فجر فارس با شهرداری شیراز اشاره و بیان کرد: نگاه بلند سپاه پاسداران و همکاری با شهرداری در انجام پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اجتماعی خصوصا پروژه های محرومیت‌زدایی قابل تحسین است.

فرمانده بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز در ادامه به تشریح برخی اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در حوزه عمران و توسعه شهری پرداخت و اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی همه همکارانمان در شهرداری شیراز جهش عمرانی از بهمن  ماه سال جاری آغاز شده که این حرکت جهادگونه منجر به افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهر شیراز شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس و رئیس قرارگاه اجتماعی و امنیتی احمدبن موسی(ع) نیز در این آیین به تعامل ارزنده سپاه فجر و شهرداری شیراز در حوزه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: این تعامل و همکاری دوسویه باعث شده است تا در حوزه‌های مختلف خدماتی، فعالیت‌های خوبی خصوصا در نقاط کمتر برخوردار شهر انجام شود.

هاشم جمالی خاطرنشان کرد: در مسیر خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت شهر در کنار شهرداری خواهیم بود و از هیچ کوششی برای رفاه و آسایش مردم دریغ نخواهیم کرد؛ چراکه هدف همه ما ارائه خدمات شایسته به شهروندان و امید آفرینی در جامعه است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58787

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.