• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

تجلیل شهرداری شیراز از کادر درمان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)

  • کد خبر : 58463
  • 06 اسفند 1401 - 12:13
تجلیل شهرداری شیراز از کادر درمان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)
شهردار شیراز در آیین تجلیل از پرستاران و جمعی از پزشکان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) گفت: ما مجاهدت های پرستاران که در دوران کرونا به صورت شبانه روزی مشغول پرستاری از بیماران بودند و حتی گاهی نمی توانستند با خانواده خود دیدار کنند را فراموش نمی کنیم.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در مراسمی که به همت شهرداری شیراز و به منظور تجلیل از کادر درمان بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) همراه با جشن اعیاد شعبانیه برگزار شد، تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در کنار شما هستند.

اسدی ضمن تقدیر از زحمات و خدمات شاغلین در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) ادامه داد: به پاس جانفشانی شهدای مدافع سلامت، تقاطع شهدای مدافعان سلامت به نام آنها نامگذاری شده است.

شهردار شیراز ادامه داد: شهرداری و شورا در سال ۱۴۰۰ بودجه شش هزار میلیاردی را تحویل گرفته و امسال بودجه را به ۱۸ هزار میلیارد رساند که نشان میدهد میزان بودجه شهرداری شیراز ظرف یک سال ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به بهره برداری، افتتاح و مسافرگیری خط دو مترو افزود: با توجه به وضعیت سایر کلانشهرها در ارائه خدمات حمل و نقل ریلی، بهره برداری از این خط افتخاری برای شیراز است.

اسدی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۲ پروژه به ارزش ۱۳۴۱۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر گفت: پروژه تازه افتتاح شده نیایش چهار ماه زودتر از موعد مقرر و با وجود مشکلاتی چون برودت هوا، جا به جایی تاسیسات و نقدینگی افتتاح شد و طی چند روز اخیر پس از افتتاح بازخورد بسیار خوبی داشته است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58463

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.