• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
4
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس؛

بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در شیراز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 58313
  • 05 اسفند 1401 - 13:26
بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در شیراز برگزار می‌شود
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس از برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی این اداره کل در شیراز خبر داد.

رهام کیائی با اعلام این خبر بیان کرد: بزرگترین رویداد مهارتی در نظام آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مسابقات ملی مهارت است که بستری مناسب برای ایجاد رقابت‌های علمی و سالم بین مهارت‌ آموختگان و نیز عرصه کشف استعدادهای مهارتی در سطح جامعه به شمار می‌آید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس، او هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت، ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در بین جوانان کشور، معرفی آموزش‌های مهارتی و تبیین اهمیت و نقش آن در توسعه اقتصاد، جلب نظر مسئولان تصمیم گیر و تصمیم ساز در توسعه آموزش‌های مهارتی، ظرفیت سازی در بین بنگاه‌های اقتصادی، آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، صنایع و صنوف برای مشارکت حداکثری در این رویداد، رشد انگیزه‌های اجتماعی برای کسب مهارت، افزایش بهره وری آموزش‌های مهارتی، ارتقاء و تکمیل مهارت به اقشار مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی با چشم انداز بستر سازی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال پایدار دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: این رویداد در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود که نهایتا نخبگان و برگزیدگان هر رشته به عنوان منتخبین تیم ملی مهارت تعیین و پس از طی اردوهای مختلف ملی، در نهایت تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود.

کیائی ادامه داد: در این دوره از مسابقات ملی مهارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس از ۷ تا ۹ اسفندماه در شیراز در ۴ رشته فن آوری مد و لباس، پیرایشگر مردانه، رباتیک و نقاشی و دکوراسیون، میزبان بیش از ۱۵۰ نفر از رقابت کنندگان، سرپرست‌ها و نیز کارشناسان اعزامی از سوی ستاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای و استان‌های سراسر کشور است.

او خاطرنشان کرد: این رویداد به آدرس شیراز، بلوار فرصت شیرازی روبه به روی ۲۰ متری فاضل مرکز آموزش تکنولوژی اطلاعات برگزار می‌شود. در این مسابقات بازدید برای عموم آزاد است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه برگزاری مسابقات با شماره ۳۷۲۳۰۳۰۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58313

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.