• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

تداوم ارائه خدمات حوزه سلامت فارس در تعطیلات نوروزی

  • کد خبر : 58116
  • 03 اسفند 1401 - 8:17
تداوم ارائه خدمات حوزه سلامت فارس در تعطیلات نوروزی
در نشستی با حضور مسئولان ارشد حوزه سلامت فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام کرد که برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهداشتی، تشخیصی و درمانی در تعطیلات نوروزی، تاکید شد.

دکتر مهرداد شریفی سه‌شنبه ۲ اسفند، در جلسه با مسئولان ارشد حوزه سلامت فارس، گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای ایام نوروز ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده و مجموعه سلامت فارس مانند گذشته و همانند دیگر ایام سال، در طول روزهای نوروز نیز با تمام توان در خدمت مردم است.

شریفی با قدردانی از عملکرد کارکنان و مجموعه های ارایه دهنده خدمات سلامت در استان فارس، افزود: واحدهای ارایه دهنده خدمات درمانی شامل بیمارستان های دانشگاهی، خصوصی غیر دولتی و خیریه، اورژانس‌ های پیش ‌بیمارستانی و پاراکلینیک ها، با رویکرد ارایه خدمات استاندارد و به موقع در ایام نوروز فعال هستند.

او با اشاره به فعالیت تمامی بخش‌ های تصویربرداری و اتاق عمل بیمارستان ‌های دانشگاهی به صورت شبانه‌ روزی ادامه داد: تیم ‌های مدیریتی بیمارستان ‌ها نیز در این ایام در مراکز درمانی حضور دارند.

شریفی همچنین از انجام بازدیدهای مستمر و نظارت بر عملکرد بیمارستان ‌ها و مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت در ایام نوروز خبر داد و گفت: همکاران مرکز هدایت عملیات بحران EOC و مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه‌ علوم پزشکی (MCMC) نیز در نوروز ۱۴۰۲ نیز همچون گذشته به صورت شبانه روزی فعال هستند تا هماهنگی درون و برون ‌بخشی در ایام نوروز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام برنامه‌ ریزی‌های لازم برای حضور متخصصان مقیم و دسترسی سریع به متخصصان آنکال در بیمارستان ها را دیگر اقدام صورت گرفته در این زمینه برشمرد.

به گفته شریفی در روزهای پایانی سال و ایام نوروز به طور متوسط روزانه ۱۵۰ پزشک متخصص مقیم در رشته های زنان و زایمان، بیهوشی، جراحی عمومی، داخلی و اطفال در بیمارستان های دولتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز حضور دارند.

مدیران ارشد معاونت های درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مسوولان اورژانس ۱۱۵، روسای شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه نیز در این نشست هم اندیشی دیدگاه های خود را در زمینه راهکارهای بهبود خدمات بیان کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=58116

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.