• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

تقدیر مدیریت شهری شیراز از حضور باشکوه مردم این کلان‌شهر در راهپیمایی ۲۲بهمن

  • کد خبر : 57597
  • 24 بهمن 1401 - 9:04
تقدیر مدیریت شهری شیراز از حضور باشکوه مردم این کلان‌شهر در راهپیمایی ۲۲بهمن
شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم این کلان‌شهر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن تقدیر کردند.

 به گزارش سحاب پرس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، شورای اسلامی شهر و شهرداری کلان‌شهر شیراز با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم این کلان‌شهر در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم بزرگ و شریف شهر شیراز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در چهل و چهارمین سالروز پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی، حماسه‌ای کم‌نظیر آفریدند و با حضور پرشور و شعور خویش نشان دادند که مانند گذشته با اقتدار در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

راهپیمایی مردم در یوم‌الله  ۲۲بهمن، چشم دشمنان را کور کرد و مردم نشان دادند همواره پای انقلاب ایستاده‌اند و صحنه را ترک نمی‌کنند و با حضور خود در این مراسم، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند. بار دیگر صدای گام‌های استوار، همت سترگ، عزم راسخ و قلب‌های مملو از شور و ایمان شما مردم متدین و ولایتمدار شیراز در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، آن را به تجلی‌گاه و آوردگاه باشکوه و عظمت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان انقلاب و نظام تبدیل کرد.

حضور وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس در این حماسه، اقیانوسی بیکران از ایمان، همدلی و همبستگی و پیوند دوباره ملت با نظام و آرمانه‌ای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

طبق بیانات امام خمینی (ره) و تأکیدات مقام معظم رهبری، مردم، ولی‌نعمت مسئولان در جامعه اسلامی هستند و ما مسئولین باید تمام تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم و کسب رضایت آن‌ها به‌کارگیریم. امروز که مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی روبرو هستند باید حل مشکلات، دغدغه جدی ما مسئولین باشد و تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه جهش و جهاد تولید را موردتوجه قرار دهیم.

متواضعانه و با تمام وجود، پروردگار متعال را سپاس می‌گوییم و از حضور آگاهانه و حماسی یکایک مردم ولایتمدار و شهیدپرور شیراز، سومین حرم اهل‌بیت (ع) که در راهپیمایی  ۲۲ بهمن با حضوری گسترده خویش، همواره درصحنه حاضر بوده و نشان داده‌اید به آرمان‌های امام راحل(ره) وفادار بوده و در خط رهبر و مقتدای عظیم‌الشأن، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مستحکم‌تر از همیشه گام برمی‌دارید، تشکر و قدردانی کنیم.

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57597

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.