• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

عملیات اجرایی یک طرح صنعتی ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در کوار آغاز شد

  • کد خبر : 57380
  • 21 بهمن 1401 - 12:02
عملیات اجرایی یک طرح صنعتی ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در کوار آغاز شد
همزمان با دهه مبارک فجر عملیات اجرایی یک طرح صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۱۵۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در شهرستان کوار آغاز شد.

نمانیده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم کلنگ زنی این طرح، گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۵ هزار متر مربع با هدف تولید میللنگ احداث می‌شود.

به گزارش دریافتی سحاب پرس، رحیمی مظفری با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای این پروژه دو سال است، افزود: مواد اولیه مورد نیاز این کارخانه توسط مجتمع فولاد پاسارگاد تامین می‌شود و ظرفیت اشتغال مستقیم ۱۰۰ نفر را دارد.

او همچنین با بیان اینکه مجتمع فولاد پاسارگاد بزرگترین مجتمع تولیدی و صادرت کننده فولاد بخش خصوصی در کشور است، گفت: توسعه زنجیره صنایع پایین دستی این مجتمع توسعه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی منطقه را به دنبال دارد.

عملیات اجرایی احداث مجتمع ۵۰۰ واحدی مسکن ملی کوار آغاز شد

همچنین طی مراسمی جداگانه، عملیات اجرایی احداث مجتمع ۵۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر کوار همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی این مجتمع مسکونی هم گفت: این پروژه اولین فاز از احداث طرح نهضت مسکن ملی در شهرستان کوار است که در قالب واحدهای ویلایی دو طبقه ساخته می‌شود.

عبدالعلی رحیمی مظفری افزود: بخشی از اعتبارات طرح نهضت ملی مسکن با اعتبارات دولتی و نیمی از آن توسط مالکین و در بازه‌های زمانی پیش بینی شده، تامین می‌شود.

او خاطرنشان کرد: قیمت تمام شده هر متر از این واحدها حدود شش میلیون تومان است که بر اساس پیش بینی‌ها طی مدت دو سال ساخته و به متقاضیان واگذار می‌شود.

ساخت ۱۲ باب مدرسه توسط یکی از بزرگترین خیرین مدرسه ساز کشور در کوار

نماینده مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی همچنین در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث این مدارس، گفت: یکی از مشکلات شهر کوار با توجه به رشد جمعیت، کمبود فضای آموزشی بود که با همت مجتمع فولاد پاسارگاد و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی همزمان با دهه مبارک فجر کلنگ عملیات احداث ۱۲ باب مدرسه به زمین خورد.

عبدالعلی رحیمی مظفری افزود: با کلنگ زنی این ۱۲ پروژه، مجموع پروژه‌های آموزشی در حال اجرا شهرستان کوار به ۳۷ پروژه رسید.

او با اشاره به اینکه زمان بهره برداری این ۱۲ پروژه شهریور سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است، گفت: شرکت فولاد پاسارگاد پس از احداث نیز در هیأت امنای مدارس نمایندگانی خواهد داشت و حمایت های مالی خود را از این مدارس ادامه می دهد.

رحیمی مظفری ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده پروژه‌های آموزشی شهرستان کوار در چشم انداز ۵ ساله به ۶۰ پروژه افزایش می ث‌یابد و با راه‌اندازی ۱۲ باب مدرسه بلافاصله طرح احداث ۱۰ باب مدرسه دیگر در سطح شهرستان آغاز می‌شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی مجتمع فولاد پاسارگاد، گفت: بدون شک بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز این مجتمع در آینده از میان دانش آموختگان این مدارس تامین می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57380

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.