• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس؛

حذف ارزش‌های انقلاب هدف تحرکات دشمنان است

  • کد خبر : 56862
  • 19 بهمن 1401 - 14:42
حذف ارزش‌های انقلاب هدف تحرکات دشمنان است
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس تاکید کرد که یکی از اهداف دشمن از توطئه‌ها و تحرکات انجام شده، حذف ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سردار سعید کوشکی چهارشنبه ۱۹ بهمن در مراسم جشن انقلاب که در روستای بلیان کازرون، ضمن بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزار هزاران شهیدان است، گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی‌ در جهان است که با رای ۹۸ درصدی مردم استقرار یافت.

کوشکی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها پایگاه مستحکم شیعیان عالم و زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) است، گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در مکتب، قرآن و فرهنگ شهادت دارد؛ امام خمینی(ره) با فرهنگ ایمان، قرآن و شهادت، دنیا را متحول کرد.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت ۴۴ساله خود یک لحظه بدون دشمن نبوده و نخواهد بود، گفت: در حوادث اخیر وقتی دشمن دید در میدان نظامی شکست خورده است، ابزار جنگ را تبدیل به جنگ افکار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: امروز جمع بندی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران، جنگ ترکیبی و شناختی است و دشمن با این نقشه به دنبال به وارد کردن خدشه به اعتماد مردم نسبت به ارزش‌های اسلامی انقلاب است.

وی گفت: تمام حرکات دشمن بر علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است و مدام در حال حمله به ارزش‌هاست؛ وقتی ۶۰ میلیون نفر در کشور زیر چتر فضای مجازی هستند؛ این بصیرت مردم ایران‌ست که شکست نقشه‌های دشمنان را رقم می‌زند.

کوشکی خطاب به جوانان حاضر در این مراسم گفت: رزم امروز در ادامه راه انقلاب و شهدا، فریب نخوردن از دشمنان خصوصا در فضای مجازیست؛ امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب، ضروری‌ترین کار در کشور جهاد تبیین است.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد که در دوران پیروزی انقلاب، ۳ شهر از ۱۱ شهری که حکومت نظامی بر آن حاکم شد، در استان فارس قرار داشت و یکی از آنها کازرون بود، این افتخار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56862

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.